- I AM ALI
/ EVERYDAY /

I AM ALI

 
ni måste se denna filmen om mohammed ali :) wisam tipsa mig o jag fastna helt. så jävla fint. jag kände igen mig skit mkt i han o jag tror de flesta gör det. det som rörde mig mest va alla inspelningar han gjorde på sina närmaste, fru barn osv som de visade i dokumentären också. SÅ JÄVLA FINT han ba enda anledningen jag har det är för att man ska minnas o veta sin historia. man ba homey aj totally feel ditt liv? HAHA det äkta jag o mina bilder haha :( ni måste se den jalla :) 
#1 / / N:

Asså Abber vill inte vara sån men din blogg är helt kaos, försöker kolla i kategorier men det går inte får bara upp samma inlägg? Menar blogg.se att det här ska vara en positiv förändring??

Svar: jag vet asså allt är fucked. det nt blogg.se jag har fuckat det HAHA och har ingen jävla aning hur ja ska fixa hahah
abber