- NOVA PHOTOGRAPHY PÅ FACEBOOK
/ EVERYDAY / JASMINE NOVA PHOTOGRAPHY /

NOVA PHOTOGRAPHY PÅ FACEBOOK

 
men asså finns det finare bebis? galob.min lilla favorit modell, jasmine nova :) om ni har tid så hade jag blivit jätte glad om ni kunde gå in & gilla meine facebook sida : nova photography  jag tror jag ska göra nya visitkort som ser ut så här. jasse är ju nova så hon borde ju representa HAHA men ja. facebooksidan! - jag ska försöka maxa den med bildår jag tagit. bara svårt när man fotograferar varje dag, jag är ju mer sån älskar vardagsbilder så det svårt. men ska bli bättre på att fråga folk om o bli fotograferade :) har redan tankar i huvet vem jag vill fota! det är bara så tråkigt ljus nu. solljus är ju livet för en fotograf som hatar o fota med blixt, det blir så typ..realistiskt med blixt? and aj dont like reality. HAHA :) okej ja. IN O GILLA SIDAN OM NI VILL :) sen måste jag bara säga tack till alla som tar sig tid o skriva på facebook insta sms o sånt. tror nt ni fattar hur glad man blir av era fina ord:) HAHAH äkta sån håller tal här. men u feel me :)
#1 / / Longevity - en blogg om hälsa:

Jättesöt!!

Svar: Elr hur??? :) hahah
abber

#2 / / emmie kristoffersson:

Åh va super söt!!

Svar: Elr hue ba bita henne? :)
abber

#3 / / Emma Hyde:

Så fint!

Svar: Tack så mkt!
abber

#4 / / Märy:

All lycka till med det du älskar👍 du har talang för att fånga det vi andra missar🙏

Svar: Oh va fint sagt☺️❤️ thank you marie ❤️❤️❤️
abber

#5 / / Sara:

Hej abber!! Jag älskar dina foton som du tar och hade viljat ha lite mer information angående din fotografi. Hur kan man nå dig?

Svar: Hey fina sara. Så glad ja blir o höra det! Skriv mail till mig på abber_@hotmail.com! Så kan vi prata vidare där :)
abber