- ROSE CUPCAKES
/ EVERYDAY / FOOD /

ROSE CUPCAKES

 
 
ja asså. inga ord hur längesen jag bakade eller lagade mat. sen nu häromdagen jag ba mam! måste sluta! tappat allt. hahah så tvinga hon mig köra ti malmö o vi maxa allt för o baka hahah :) hjärta. kom hem mitt i natten gjorde 100 cupcakes. asså jag älskar o göra saker med detaljer allt som är kreativt lever jag för. asså allt. sen blanda det med människor och engelska. bam mitt drömjobb. haha 
#1 / / Mia:

Recept på frostingen tack! Min blir aldrig så fin!

#2 / / Anonym:

Sååå fina syskon ju!!!
Hallå vad betyder kishe hahahahah fattar inte // läsare från gbg :)

Svar: HAHA d albanska betyder typ "som att, yani" tror jag man kan översätta d till. d jätte svårt förklara. kishe svårt. HAHAH :(
abber

#3 / / Robex Lundgren:

mums

#4 / / Emmy's Life:

Åh vilka söta cupcakes :)

Svar: Tack :)
abber