- SIBLINGS
/ EVERYDAY /

SIBLINGS

 
we share one thing in common, we're the only ones in the world that knows how moms heart sounds from the inside. 
 
JA. JAG MÅSTE BÖGA TILL SAKER. jag älskar mina bröder mest i världen :) finare killar seriöst nu finns inte. vi gick o åt kina mat och snacka om mamma o pappa och våra liv och va som händer och sen boka vi bowling och jag trodde jag skulle klassa de visa sig va sämst. man ba okej du försökte iaf. hahah o de va övergulliga pusha mig o sånt kishe jag va duktig man ba sluta its okey. HAHA :( sen gick vi till viva o fikade :) ba satt o prata tills det stängdes. så mkt vi pratade. älskar att vi kan prata om allt och dela med varandra våra problem, att mina problem blir deras lösningar deras glädje blir min. världens bästa. mashallah de är guld. <3 
#1 / / Latife:

Abber, kan du fixa din design alltså blir galen på att inläggen hackar
:((((( fick kramp i handen hahahaa

Svar: jag pratat med en tjej om at fixa det nu! jag vet d kaos asså :/
abber

#2 / / Helen:

Ma sha ALLAH! Du och din familj verkar vara så underbara. Jag har två bröder som jag aldrig umgåtts med. Vi har knappt någon kontakt alls.Har alltid önskat att jag kunde gå ut med mina bröder och prata ut om livet, likt vänner. Må ALLAH skydda er allesammans. Massor med kärlek <3

Svar: MASHALLAH!!! de är jätte fina människor. Bara gå prata med de! Berätta ngt de kan hjälpa dig med dela med dig. Tack så mkt önskar dig enbart detsamma stor stor stor kram <3
abber