- TOTO, MY DECORATOR
/ EVERYDAY / FOOD /

TOTO, MY DECORATOR

ja min mamma är heaven och gör egna donuts till mig...
och toto måste alltid förstöra mina bilder med "vänta vänta, du måste lägga lite sånt här så bilden blir finare" 
man ba asså nej. HAHAH :( hjärta <3
sen gör min mamma universums godaste falafel. det va bara en sidenote. sen att hon nyss kom in med en till mig 00.09 på natten.
 
det, folk, det är kärlek. 
 
 
#1 / / Jessica:

Men lägg av, donuts är budet bästa som finns!

#2 / / Anonym:

Hahaha toooto <3 likadan som min pappa. Så skönt bo hemma få färdiglagad mat <3

Svar: äkta bäst. haha <3 naj jag saknar fan bo själv uff laga allt själv <3 bästa jag vet hahah
abber

#3 / / Anonym:

SNÄLLA fixa så att inläggen inte försvinner och man åker ner automatiskt till äldre inlägg :( Eller är det bara min dator?

Svar: jag har kontaktat ngn som ska fixa! hahah det är tyvärr så med blogg.se det antingen så eller att ni bara får se 3 inlägg :/
abber