- TOTOS & WISAMS DAY <3
/ EVERYDAY / GALOB/BRORSDOTTER /

TOTOS & WISAMS DAY <3

jag & mami smög till affären på morgonen och köpte blommor o tshirt med tryck (tradition) innan toto vaknade :)
sen kom wis marie&galob för vi skulle gå hälsa på rosils bror som fått en ny bebis! :D :D 
amen <3
HAHAH jag älskar såna här bilder :( kolla som de snear. HAHA 
söta o glada nadde <3 
jasse & nadde fick också presentår ju vi kunde inte hjälpa det när vi såg en willy i affären ju! jasse dör för rädda willy! :D 
asså jag gillar nt katter men fyfan va vacker denna va. 
jag o den borde ha photoshoot. HAHA 
såååå liten ju <3 mashallah
ey...vem fotar du? hahah 
denna va ju riktig king bara. rakt av. haha
doktor jasmine at ur service 
ja asså ni får ju ursäkta. det är så svårgt o välja bort bilder när de är på jasse. tkr alla är sjuka. <3 HAHA 
asså <3 sötheten 
ger mamma spruta ju 
jag är obeskrivligt kär i hennes ögonbryn. typ hur sött o mini kan saker va i världen <3
HAHAH mamma pallar aldri va med på bild o tot föddes till o posa typ hahah

HAHA han fånga henne ti slut <3 hjärtan. mashallah på finheten.
nördar. pallar nt hur lik husam är tot! haha
sen hade vi tacoskväll ! 
HAHA vi e äkta elaka tvingar jasse pussa oss innan hon får tårta. man måste faktiskt passa på :( hahah
<3 hjärtan
HAHA ja vet nt hur många såna tröjor han fått nu. HAHAH han älskar de. bäst
jätte mysig dag <3 
 
jag älskar såna här dagar! tycker det ska finnas en dag för allt!!! ingen älskar högtider mer än mig. alla hjärtans dag mors fars brors systers dag jul påsk eid livet allt. HAHA jaaa jag vet man ska uppskatta allt varje dag. men det fint att ha en dag som är speciell :) så så så fint. :) borde finnas en pommesdag!!! den kan vi ha på meine födelsedag. 16 mars ska alla äta pommes!!! DEAL. 
#1 / / Anonym:

I will eat that for you <3 16 mars.

Svar: HAHA lova nu? det ska va mcdonalds pommes. HAHAH :) <3
abber

#2 / / Anonym:

Hahaha, jag har dåligt minne men ska försöka att komma ihåg annars får du gärna påminna oss på din blogg. Självklart mcdonalds pommes. <3

Svar: hahaha aj will do aj promise :D <3
abber

#3 / / ed:

Abbeeer, vart har ni tryckt t-shirtsen? Så feeeda

Svar: De e från maxi bror ☺️
abber