- WONDERFUL
/ EVERYDAY /

WONDERFUL

 
asså nej jag kan ju inte förklara glädjen i att vakna idag. fast tot väckte mig och jag somna om med musik i öronen för slippa höra HAHA..så andra gången jag vakna yani..d va heaven! sååå skönt jag inte har ngt i huvet nu. asså INGET. hahah uff <3 
 
 
#1 / / Anonym:

Abber vet du sådan grej man kan ha under klänningar/kjolar/kläder som håller in. Vet du vart man kan få tag på sådan? Haha, typ som spanks eller vad de heter xD

Svar: HAHA SPAAANKS d låter så kul. finns väl i alla underklädes affärer elr?
abber

#2 / / Anonym:

Hahaha eller hur 🙊 Ja men jag vet inte vilka som är bra, har du använt sån någon gång och i såna fall finns det ngn du kan tipsa om? Får leta runt annars tack :)

Svar: jag köpt en från lindex TROR jag? minns nt för d va längesen men den va sån lång ja måste ha det när jag har kjol så det nt touchas HAHA o den e goodie! annars ba kolla lindex kappahl o prova dig fram bror :)
abber