- BAD TO THE BONE
/ EVERYDAY /

BAD TO THE BONE

 
goddagens :) ni skulle ba se mig bikke o ivana igår HAHA det va grovt så mkt vi kaosade hahah men uff. vi kom ut till slut satte oss åt nachos på olearys haha äkta förvirrade hela dagen igår d va grov kaos hahah :( sen la jag mig 4 asså va e d med mig. vaknade 9? ba asså mår du bra. sen är jag överpigg så ja jag ska inte klaga. hahah toooooday ska familjen på bröllop! hahah mamma är king sytt klänning till mig, henne OCH galob HAHA på mindre än 3 dagar typ man ba okej orka va kung. min e jätte enkel som den vita 2 piece ja hade fast i mörk blå för vi hitta inte rött tyg om jag egentligen ville ha :/ men ja! ska maxination bildår sen så vi hörs väl imorgon :) 
 
 
 
ni måste lyssna på denna remixen. kan inte sluta lyssna på den haha b b b baaad
#1 / / Elin:

Åhh de e så jobbigt o läsa din blogg.. Helt plötsligt försvinner inlägget man läser o alla bilder laddas om så sidan hoppar upp o ner :( plus man kan bara läsa typ 3 inlägg sen e sidan slut.

Svar: det är sån oändlig scroll :( så kan du bara fortsätta ner o läsa alla inlägg :/ det är så på fattiga blogg.se vet inte vem jag kan be som kan fixa anars asså haha annars hade jag!
abber

#2 / / :D:

Men WOOOW, hur läcker får man vara alltså???

Svar: hahah men hur snäll får man va! :D
abber

#3 / / Anonym:

Naturlig skönhet! :) hoppas bröllopet var awesome!

Svar: tack king! :)
abber

#4 / / Anonym:

du kan lösa inläggsproblemet genom att under content skriva {% for entry in blog.entries[:antal inlägg du vill ska synas ] %} istället för {% for entry in entries[:10] %} det borde fixa det istället för infinite scroll.

Svar: nej jag hade det så innan men blogg.se har gjort att man bara kan se 3 inlgäg i taget :/ känner du ngn som kan fixa hela min blogg istället? kan gärna betala också. haha
abber

#5 / / Anonym:

ohhh lägg ut bilder, vill se hur klänningarna ser ut? :D orkar inte vänta

Svar: jag ska jag ska :) tar ba tid för har så många bilder haha
abber

#6 / / Anonym:

har du provat med att skriva blog. framför entries? annars kan du hitta gratis design och hjälp på designadinblogg.se eller så finns det http://tasnims.blogg.se/ och http://www.sannasrum.se/shop/ som gör personligadesigner.

Svar: ja jag måste fan fixa ngn som kan fixa. tack för tipset! haha
abber