- CUZ MY MAMA TAUGHT ME BETTER THAN THAT
/ EVERYDAY /

CUZ MY MAMA TAUGHT ME BETTER THAN THAT

 
detta är från bröllopet! förstår ni att min mamma har SYTT min outfit? hahah jag typ pallar inte, jag har en egen kock skräddare och underbar individ och allt det i en o samma människa :) HAHA jag bara visade henne min vita 2piece som jag fick i present sen vi gick o valde tyg så bara sydde hon denna på en dag? asså hur ? HAHA förstår ni att hon får mig o tro att allting är så sjukt jävla lätt? för det är det ? hahah man ska bara göra det så ba visar det sig att man är fucking grym! HAHA skitsamma att jag ska ha en ny garderob nu asså..
#1 / / Anonym:

Du är jätte jätte vacker och kläderna passar dig perfekt. Men synd att det inte är bröllops outfits önskade att du hade en elegant klänning istället ❤️

Svar: ja jag tänkte ha det först sen jag ba nah :/ pallar inte hahah :)
abber

#2 / / Elin:

Alltså kvinna ditt utseende är to die for!!! Så sjukt vacker. Och vilken duktig mamma du har :)

Svar: Tack söta elin :) hon e king asså!
abber

#3 / / Anonym:

Nej nej nej du e bara för vacker människa!!! Blir glad av dig hahaha de e sjukt // läsare från gbg

Svar: Asså nej HAHAH tack så jätte mkt du gör mig glad!
abber

#4 / / Nina:

Hej :) du har sjukt vackert hår. Hur gjorde du dessa lockar?
Mvh Nina :)

Svar: Tack så mkt nina! Med en babyliss locktång! :)
abber

#5 / / Bestie:

ALLTSÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JAG DÖR JU FÖR DIG!!!!!!!

Svar: Hahahah du mitt hjärta!!!!!!!
abber

#6 / / Anonym:

Ditt hår asså MASHAALLAH!!

Svar: Oh tack så mkt! Hahah :)
abber

#7 / / sara:

Så vacker du är må Allah skydda dig från ont!!! Söta abber kan du rekommendera några bra objektiv till Canon kamera ??

Svar: tack söta sara <3 jag har en 35 mm 1,4 den är kuuung men den kostar 9 så om du vill ha ngt billigt så e tamron 70-300 mm skit bra ligger typ på 2 tusen ngt ! den är tung men tar sjuka bilder
abber

#8 / / Anonym:

Släng Kim k oh alla andra i väggen på Gud.. Detta är skönhet homie

Svar: hey :) hahah tack homie! :D
abber

#9 / / snead människa :

du är så vacker så vacker!!! Den som lämna dig är dum i huvet! du kommer någon gång att hitta en bästa prins i hela dit liv! för ett sånt vackert utseende vill ingen missa ju!
haha leker filosof :P. haha nej men de sant baby <3

Svar: HAHAH snead människa. hahah det va jag som lämnade och vill verkligen inte ha en prins nu HAHA men tack..typ? hahah
abber

#10 / / Anonym:

abber behöver hjälp me en sak, det är så att jag blev medlem i en grupp typ som UNICEF nått liknande, och ska börja typ gå någon gång under veckan, men jag typ skäms eftersom alla där känner varandra sen innan och jag är helt ny typ, ibland säger jag skit i jag går inte, de känner varandra redan o snt, men sen så vill jag ändå gå för att ha kul o så, jag får såna tankar om att dem bara ska snacka me varandra o tänka att jag är "mobbad" för jag har kommit själv. Jag kan ju ta en vän men vill inte eftersom jag vill lära känna nya människor, annars är jag me min vän där som vanligt o då e de lönt.. jag är social , men lite blyg bara. :P så vill gärna ha tips från dig, om hur jag kan vara social o bli vän me dem direkt o så :P?

Svar: tro mig människor som håller på med sånt är jätte snälla allihopla så det är ingenting o skämmas för! du kommer känna dig hemma. bara gå dit presentera dig o bara va dig själv! det är sååå kul o hitta på nya saker man lär sig så mkt om sig sjäjv då! bara gå dit va glad o fråga frågor och prata me den som sitter vid dig! det kommer gå jätte bra :) berätta sen hur d gick!
abber

#11 / / Anonym:

Vackraste kvinnaaaa❤️❤️❤️❤️

Svar: <3 tack snälla
abber

#12 / / Roomie :):

Så OTROLIGT vacker min pärla! <3

Svar: du är vacker bästa roomie! <3
abber

#13 / / Mr Kaktus & Mrs Palm:

Inte liiiiiite snygg? Krisen som uppstår när man inte inte kan kategorisera dig; snygg? Söt? Sessi (nej tänker inte skriva ut det ordet ordentligt)! Kim Kardashian?...

Svar: HAHAH s e x i g a rosa! hahah <3
abber

#14 / / Luna Carmen :

Måste bara säga att du är otroligt vacker, det bara lyser om dig. Man blir alltid så glad bara av att titta på dig, du utstrålar sådan positiv energi och har en sådan glöd att du kan lysa upp ett helt rum..

Ta hand om dig

Svar: oh va du är för snäll Luna! Tack så jätte mkt för dina fina ord :) visar bara hur fin du är som ens tar tiden o säga det :) tack <3
abber

#15 / / N:

Abber hur kommer man över ett breakup när den andra redan gått vidare på noll tid?

Svar: Man tackar gud att d hann ta slut och att svinet visa sig va ett svin innan det blev för seriöst och går o lever o mår bra! Haha låt d ta tid oxå:-
abber

#16 / / Anonym:

vilken karisma duuu har girl!!!!! så vacker också:)

Svar: oh tack så mkt! :D <3
abber