- FRIDAY
/ EVERYDAY / FRIENDS / PARTY/CHILL /

FRIDAY

 
 
hahah så roligt vi hade i fredags, jag va så deckad maxa två redbull innan jag körde ba för o vakna HAHA o snälla asså lyssna detta. vi går hem till rosil e där o fixar oss o sånt lyssnar musik så när vi ska ut så ja ba asså tjejer. hittar inte bilnyckeln..hahahah ohh ni orkar inte vi vände upp o ner på lägenheten jag fick daamp ja ba asså vi kmr ju aldrig komma ut jag pallar inte. så bara går jag ut letar så är den på loffes ingång på golvet. asså HUR borta kan man va. ja vakna faktiskt 7 sen kaos med jasse sen ut på det yani det är min ursäkt HAHA :( fyfan. sen vi går ut o sånt d va fattig musik men ja. sen vi kommer hem 4 typ, sitter i mc 2 timmar filosoferar om livet hahahah sen vi går upp ti loffe ska sova o allt så hon ba "abber du äkta parkerat fel, det är lördag imorgon inte söndag" HAHAH ja ba ja skiiiiter i vi kan få böter aldri ja går upp hon ba kooooom vi måste byta. asså ? 06 på morgonen precis när du lagt dig ska sova. så ska du upp. förstår ni mitt lidande eller? ja tar på mig filt o vi går som zombies för o hitta ny parkering HAHA asså vi hitta åt helvete fick gå ända hem men d va helt så skönt. det va stilla på gatorna allt helt tyst :) uff. så skönt jag sov sen fyfan. sen dagen efter satt vi hos rosil hela dan kolla typ 6 avsnitt paradise som ja missat hahah fett skön helg :) 
#1 / / MADDISENJ.SE:

Snygging!

Svar: Danke!:)
abber

#2 / / Rihanna Sweden:

Om du är ett fan av Rihanna, rekommenderar jag att besöka den här bloggen. Här du får se kändisen på röda mattan, skapandet av musik, plåtningar, intervjuer och mycket mer! ❤

#3 / / Anna Silfverstolpe:

Snygg du är! Älskar din outfit

#4 / / Filippa Wallin:

Så fin! Kramar!

Svar: Tack så mkt!
abber

#5 / / Robex Lundgren:

läcker tjol

Svar: Tack!
abber

#6 / / Sandra:

Wow du är sjukt snygg! Vart har du köpt toppen och kjolen?

Svar: Tack! Från zara
abber