- BLACK & WHITE OLD HOLLYWOOD
/ EVERYDAY / JASMINE NOVA PHOTOGRAPHY /

BLACK & WHITE OLD HOLLYWOOD

BAM såna här ögonblick är kungligast helt utan att jag sagt något så fångar man ärligaste finaste ögonblicket när han först ser henne. asså <3 älskar kärlek. haha 
oh sån här bild har jag velat ta länge :) 
jag älska denna bilden :) de liknar ett hollywood par! haha 
jag älska denna!
orkar inte att jag fotografera de i min gamla högskola haha :) livet är roligt
denna bilden är meine favorit! 
 
det va ett rent nöje att fotografera de :) fast jag fick pendla 4 timmar så var det värt det, så kul att träffa nya människor, jag älskar att vara fotograf! :) 
#1 / / Anonym:

Känn dig viktig, pendla 4 timmar bror ;) Haha, fina foton! Gillar också när de är svart/gråa. Jag tänker på en sak, ibland fastnar man för mycket vid detaljer eller att livet ska vara perfekt, alla foton ska vara perfekta osv. Men ibland handlar det bara om att fånga de där speciella ögonblicken och det är vad som egentligen betyder något. Likadant med livet, allting behöver inte vara perfekt :) /Filosfisk människa som överanalyserar allting.

#2 / / Anonym:

Känn dig viktig, pendla 4 timmar bror ;) Haha, fina foton! Gillar också när de är svart/gråa. Jag tänker på en sak, ibland fastnar man för mycket vid detaljer eller att livet ska vara perfekt, alla foton ska vara perfekta osv. Men ibland handlar det bara om att fånga de där speciella ögonblicken och det är vad som egentligen betyder något. Likadant med livet, allting behöver inte vara perfekt :) /Filosfisk människa som överanalyserar allting.

Svar: HAHAHA jag är viktig vafan vill du bror !!! menar du ngt annat yani ?! hahah oh jag förstår dig. df jag älskar fota oväntade bilder. det är så fint att bara fånga det som är äkta. men egentligen vad är äkta? ba för d oväntat behöve d nt va äkta? typ fattar du ? / grovaste filosofen osm dör för o analysera. HAHAH vi borde ta en kaffe anonym? HAHA
abber

#3 / / Myriam:

Väldigt fina bilder!! :)

Svar: tack så jätte mkt!
abber