- NEVER GO SHOPPING WITH GALOB
/ EVERYDAY / GALOB/BRORSDOTTER /

NEVER GO SHOPPING WITH GALOB

mitt lilla hjärta. i fredags hade vi jasse sen ringde marie o sa hon skulle ha möte i malmö så hon ba vill du mamma o galob med :) 
jasse maxa mitt smink o la läppstift överallt precis innan HAHAH
hon sprang till mamma sen tillbaka till toto för o pussa han hejdå 
kärleken asså <3
återigen inga ord kan förklara va mitt hjärta gör när jag ser denna ungen. 
denna kvinnan. guld. <3 
vi träffa meine amalos o gick till emporia :)
åt på jensens :) jättegott men inget slår bright yani.. haha
sen kaosets kaos. vi ville köpa ny outfit till galob för vi hade en liten incident HAHAH o ni aaanar inte så mkt jag svärde i mitt huve. hon tog ner allt sprang ti höger vänster skrek grät skratta på typ 5 min o jag mamma o amal kämpar ba för få henne ta på sig ett plagg HAHA asså guuuud. just där jag uppskattade föräldrar så sjukt mkt. 
jasse fick ny outfit ju :) 
sen fick hon yogiboost för vi fick maxa henne med snt fjäsk för hon skulle ta på sig. HAHA :( 
orkar inte. 
lillheten <3
HAHAH som hon sprang mamma sprang efter henne o trilla hahah
så mkt ja flabba :( hahaha <3
fastårs lilla ängel. <3
 
<3 jätte mysig dag! föräldrar som orkar hantera detta varje dag plus jobb och stress och FLERA barn. ni är kungar på heltid och jag applåderar er. haha HUR KLARAR NI DET utan o bli psykfall?! 
#1 / / Zahra:

din blogg och bilderna är så roliga! :)

Svar: haha aw tack så mkt ! :D
abber

#2 / / Vendela:

Jättefina bilder! :)

Svar: tack så jätte mkt!
abber