- NOT ALL THOSE WHO WANDER ARE LOST
/ EVERYDAY /

NOT ALL THOSE WHO WANDER ARE LOST

okey hallå.
 
 
måste tipsa er om detta. ni minns ana gina ? hahah när hon gjorde såna roliga videos o sånt. jag såg att hon hade gjort en egen serie nu också, och den är sååå bra. alltså jag kan inte förklara med ord när jag säger folk lever mina drömmar HAHA hon går runt i olika ställem i världen och intervjuar olika människor bara för o få deras perspektiv. förstår ni hur mkt jag hade passat som sån talkshow människa? jag klickar med människor typ på direkten. jag alltid haft så sen jag vatt liten jag typ ser folk som mina vänner direkt. asså ser inge som främling? det fett weird jag kan inte se folk som typ så annorlunda. för jag är sån överanalyserar de på direkten så det känns jag redan känner de? HAHA sen o lyssna på människor. asså vet ni hur mycket jag älskar det? df när jag val liten jag ba ja ska bli psykolog. ba sså va gör hon här går pluggar civilekonom HAHA nej men. bröllopsfotografering gör så jag kan göra det jäte mkt, träffa olika människor lära känna de fota de o de är glada, jag älskar det. men till denna nivån som gina gjort det är kungligt. dit ska jag också komma nån dag :) ha min egna crew o resa runt i världen haha :) så jävla fint. asså känner mig så jävla inspirerad hela tiden nu förtiden typ känns allting är möjligt man ska ba gå hitta det man gillar o typ gå göra det? det är seriöst inte svårare? HAHA okej ja. jag babblar mkt för o visa ettt jävla klipp men JA ! jag äkta börjat se allting som videos typ? jag ba ser ba oh filma dettasen lägga musik o sen det asså jag skojar inte HELA TIDEN typ varje video jag ser jag överanalyserar den o tänker ja kan göra bättre. HAHA ni ba asså självförtroendet på denna tjejen HAHA okej käften o kolla på svtflow.se - ginas värld. SJUKT BRA! 
 
 
#1 / / narrre:

ABBBBEEER!!!! Något är fett fel på din blogg. När du skrivit nya inlägg så när man läser efter typ 1 minut försvinner inlägget å man hamnar på ett gammalt inlägg. Så störigt :( hänt flera dagar nuu! :((( å måste uppdatera sidan för att få fram de nya inlägget igen, så försvinner de igeeen. De gamla inläggen typ hamnar framför. Eller något. Uu should fix :( pusss

Svar: asså nej :( jag pallar inte jag äkta fuckat allt. jag ska försöka fixa tack :(
abber

#2 / / mirna kr:

har oxå fastnat för den, d är en sån riktig feel good serie <3 asså oh jag älskade första avsnittet med arabbröllopet? vår kultur <3

Svar: jaa så fin den va! :) riktigt skön serie assså
abber