- OBS FÖRSIKTIG, DESSA ÄR DYRA!!
/ EVERYDAY / FRIENDS /

OBS FÖRSIKTIG, DESSA ÄR DYRA!!

 
 
HAHAHA sista bilden. som jag flabbade ihjäl. oh igår så hjälpte jag miss beauty o flytta med hennes fina familj :) vi börja vid typ 2 o körde ti malmö för o hämta saker från förra lägenheten till den nya och broooor. ingen har mer saker än diana. HAHA skojar inte om ni tror ni har skor så vet ni inte vad hon har. jag har ont i varje kroppdel idag men fyfan va glad jag e för hennes skull. älskar att mina vänner flyttar o lever o börjar saker på nytt :) blir fett glad. jag kan heller inte förklara hur artig o gullig familj hon har de äkta påminner om min, vi har ju känt varann sen vi kom ti sverige typ haha så det är nog därför det känns så familjärt o fint :) ba snacka irakiska o känna sig hemma. jättefina människor mashallah! idag ska jag deckination i meine säng med aki heeeela dagen. om ni vill mig något så glöm det. hahah