- PAMPERING MY ANGEL
/ EVERYDAY /

PAMPERING MY ANGEL

 
meine mami är världens finaste person. asså om ni ba visste personligheten på denna vackra människan, mashallah. så nu när vi ska på bröllop i helgen hela familjen så ville jag skämma bort henne lite :) vi stack o gjorde hennes naglar o sen boka jag tid hos en frisör så hon kunde fixa sitt hår som hon ville..yani när vi försöker så kaosar vi bara så det är slut med det. HAHA jätte kul o se mami helt glad, det äkta är roligare o se henne glad än o va glad själv. fattar ni? haha mitt hjärta. hon är sån kung hon har sytt både min klänning och hennes som vi ska ha imorgon på ett bröllop. typ jag pallar inte ens haha. hjärta <3 ska visa er imorgon, som jag längtar! hela familjen helt fixad förstår ni hur mkt jag ska fota eller? hahah 
#1 / / Anonym:

Stort grattis till Amal & Jocke! Det går inte kommentera inlägget. :( Jag är i samma sits, men det handlar om två olika religioner känns som en omöjlighet.

Svar: De har också två olika religioner, han konverterade och blev muslim så allt blev bra!
abber

#2 / / Amanda Niclasson:

Åh va fint resultatet blev! :)

Svar: elr hur! :D
abber