- THE WORLD IS ON FAAJAA
/ EVERYDAY / JASMINE NOVA PHOTOGRAPHY /

THE WORLD IS ON FAAJAA

 
 
ASSÅ. finheten i vår magiska värld går inte o beskriva haha :) jag & aki lekte modeller häromdagen, så fint när allt är helt höstigt och fint :) längtar när det blir snöö och allt är helt vitt överallt. meine favorite <3 ska fotografera ett bröllop nu i helgen så kul det ska bli med höst bilder:) aldrig fotograferat det. hade varit kul o fota en bebis! asså familj i detta också :)
#1 / / A:

Hej pommes (abber) haha :$
vill ba säga att jag älskar din blogg så mycket och du är verkligen en inspiration för att älska livet haha.
men nu till frågan, jag vet att du kämpat med att studera i 4 år som du skrivit lite om i bloggen, jag har precis börjat malmö högskola och är redan skoltrött (!!!!!) va e de, snear på mig själv vill inte vara så, vill ha motivationen till att plugga och slita och tänka att detta lönar sig, men tyvärr har jag ba dåliga tankar och vill tilomed hoppa av ibland. vad ska jag göra för att vilja kämpa och plugga och verkligen tycka det är roligt, vad gjorde du när du hade dessa dåliga svängningar? I need your heeelp :( okej värsta bibeln haha, tacksam för svar fina du!!

#2 / / A:

Hej pommes (abber) haha :$
vill ba säga att jag älskar din blogg så mycket och du är verkligen en inspiration för att älska livet haha.
men nu till frågan, jag vet att du kämpat med att studera i 4 år som du skrivit lite om i bloggen, jag har precis börjat malmö högskola och är redan skoltrött (!!!!!) va e de, snear på mig själv vill inte vara så, vill ha motivationen till att plugga och slita och tänka att detta lönar sig, men tyvärr har jag ba dåliga tankar och vill tilomed hoppa av ibland. vad ska jag göra för att vilja kämpa och plugga och verkligen tycka det är roligt, vad gjorde du när du hade dessa dåliga svängningar? I need your heeelp :( okej värsta bibeln haha, tacksam för svar fina du!!

Svar: HAHAH hej A pommes! :) (mitt barn ska äkta heta så) tack så jätte mkt fina :) först får du tänka att du faktiskt har valt detta från början, ingen tvingade dig, alltså finns det en liten del av dig som faktiskt vill hålla på med det du valt. sen att du äcklas och tappat motivationen BROR du är på rätt spår! hahah skolan är ett jävla helvete och ingen, jag lovar dig, ingen går dit med glädje. skolan är till för att förbereda dig för att jobba, de kommer komma dagar du vill spy, du tänker vaaaaarför gör jag detta. men det bara o kämpa. för allting som är värt o kämpa för....fyfan jag kan inte ens förklara hur glad du kommer va när det är över. utbildning är nog det finaste som finns, för vad som än händer när du är klar så kommer du alltid kunna falla tillbaka till det. det är sån sjuk trygghet. så bara tänk det är kul, jag träffar henne efter skolan, jag pluggar detta sen kan jag göra detta, jag klarar denna tentan sen köper jag den tröjan. typ belöna dig. och förvänta dig att du kommer vilja spy 839443934984 ggr. det är en del av det :) lycka till nu och maxa ihjäl dig. jag vill höra om några år att du älskar livet haha
abber

#3 / / Anonym:

AWWW SÅ SÖT AKI ÄR! Han ser så snäll ut haha :) Ha en fin dag!

Svar: hahah han är snällaste o jobbigaste bebisen! :) detsamma!
abber

#4 / / Anonym:

Ps till A - läser du det du är intresserad av/vill läsa dig? Om detta är något du ej gillar (ge det alltid en chans) så vet du iallafall vad du INTE vill. Se det som en lärdom. Och kunskap är alltid bra att bära med sig.

Jag har själv börjat uni första terminen nu och det är riktigt hårt, men det är nytt för mig och tar tid att komma in i detta, hört av många att det är som jobbigast i början för att människor ska inse "allvaret" i det här och hur mycket vill man det här egentligen? Iallafall, lycka till :)

Svar: ingen vet ju 100% va man ska läsa o göra. så det är bara o fortsätta o kämpa, o komma ihåg varför man börja där från alla första början det hjälpte mig :) jalla maxination på er allihopa vi ska bygga sverige. HAHAHA :(
abber