- WEDDING PHOTOGRAPHY
/ EVERYDAY /

WEDDING PHOTOGRAPHY

goddagens :) haha oh vet ni hur deckad jag är haha :( jag fotade ett bröllop i 13 timmar igår. kan typ inte stå på mina ben. så bara ringer wisam vid 11 o ba hej kan du passa jasse. HAHA asså jag va sååå utmattad jag ba nej asså nej. men så gic jag ändå för jasse är mitt hjärta och oh så bra jag gjorde fick sjukaste energin. vi bara kramades sönder och snurrade runt och skratta o åt och lekte. asså jag skojar inte hon är inte på riktigt. hon är som en film typ ba saker kommer ut ur hennes mun jag ba tänker nej sluta. du är inte verklig. HAHAH GALOB!!! fastårs lilla hjärta : ) jag värmde mat i mikron hon ba fastår det blir varmt. HAHA så hade jag gjort ngt typ d äkta kom rök ja ba det så d ska va jasse. hahah det är det bästa me o va med barn man kan ba lura de allt är rätt hahaha :( så kolla vi på free willy, det hennes nya favvofilm hon ba de e inte snälla mot willy asså ne orkar inte. jag är för kär i en 2 årig flicka. hahah <3 
 
det va förresten riktigt roligt på bröllopet igår. jag fotograferade förberedelserna sen gick vi ut o så fota ja enskilda på bara de två sen va det lokalen bara kvinnor i några timmar sen kom männen vid 21. jätte fint och sjukt roligt bröllop :) älskar underbara människor! alla ni som kom fram och tog bilder med migo sånt asså ni är föööör söta:) så glad jag blev <3 kände mig som kändis HAHA jätte underbara är ni. och ja bilderna? jag tog 5OOO bilder. bolkstavligen, sen filmade jag också för brudparet ville det, jag är fan king jag måste ba säga det. hahah det är ltät de finaste bilderna jag har tagit hittills! asså nt ba för jag är kung (HAHAH) utan för kvaliten :) men så kan jag inte ens börja redigera för min data inte har plats och inte heller min externa hårddisk o överföra så många bilder. japp, typiskt mitt liv. HAHA måste köpa ny extern :) annars. va händår. how u doin? haha
 
 
omg minns ni min brunch ja gjorde? vet ni hur sugen jag är på detta nu? <3<3<3<3 okej kaos inlägg men yani inget nytt att det är rörigt här. hahah
#1 / / Anonym:

Mums! Vilken wifey!

Svar: asså kan inte förklara hur gott d va bror! HAHA
abber

#2 / / Anonym:

De låter att du hade roligt på bröllopet :) kan vi få se lite :) brudparet

Svar: OH jag öööööönskar jag kunde visa jag får nt lägga upp :(
abber

#3 / / Anonym:

Måäste bara skriva huuuur underbaart dt vaa att träffa diig igår på bröllopet..du har sån utstrålning så man inte kan sluta kolla på dig. Alla vid mitt bord tyckte du var den vackraste där när du stood på scenen och fotade alltin o diggade till musiiken hahahah..Du är riktig kung Aabber!

Svar: asså neej hahaha :( jag pallar inte sån här söthet. Tack så jätte mkt du får hälsa alla på bordet att de är fett underbara hahah <3
abber

#4 / / Hadeer:

Abboriii du är kung ju :D

Svar: du är kung!!! hahah :D
abber