- JASMINE NOVA PRODUCT PHOTOGRAPHY
/ EVERYDAY / JASMINE NOVA PHOTOGRAPHY /

JASMINE NOVA PRODUCT PHOTOGRAPHY

 
BAM! mina första produktbilder. det är csi undercover på detta så hårt så det inte är sant hahah :) det var ja ...en ny upplevelse. jag är mer för o gilla människor och fånga oväntade ögonblick men det är riktigt kul att få utvecklas som fotograf. jag tycker ju de här bildena är så B, klarar inte av ljuset på de så det inte är sant men det är första gången! så det är okej :) man lär sig mer o mer för varje gång. sånt helvete jag hade med bilderna fyfan tror jag fotat de 3 gånger med oliak ljus och bakgrunder fick huvudvärk deluxe. men till slut är det finito och företaget blev över nöjda och ska ge mig fler kunder ! så tack gud det är på god väg haha :D förlåt men är lite stolt över mig själv. fått 5O hjärtattacker av detta. hahah kunden är inom kriminalvården och jobbar för polisen, så det är olika prover för miljöbrott, sexbrott, dna tester och riktiga csi grejer haha. fett coolt! 
#1 / / anonymen igen:

DU E COOOL ABBER! LYCKA TILL MED ALLT I LIVET

Svar: HAHA så söt duuu e cool :D <3 tack snälla
abber

#2 / / Anonym:

MashAllah all lycka till dig. Du är välförtjänt detta!

Svar: oh tack snälla <3 ni e bäst
abber

#3 / / Anonym:

mashallah <3

Svar: <3
abber