- MARRAKESH DAY 5, THROUGH SPICES AND COLORFUL PANTERNS
/ EVERYDAY / MARRAKESH /

MARRAKESH DAY 5, THROUGH SPICES AND COLORFUL PANTERNS

 
 
ouh behöver jag ens förklara hur sjuka vi va här? hahah man ser det yani. hade knappt sovit fyfan vill aldrig må så igen haha och vet nt ens hur jag klätt mig hahah det enda jag tänker är waj ? WAAAAJ. hahah nej men vi bokade iallafall en guidad tur med flera personer denna dage och de tog oss verkligen öööverallt. det var så himla fint o se allting och få gå med en grupp hahah bästa va när jag försökte ta bild på en av männen vid torget och han totalkaosade. de va my bad jag är bara van o fota allt jag ser och vår guide fick lugna ner han tills jag tog bort bilden...samma sak hände när jg fotade en polis HAHAH han stanna oss mitt i vägen och ville se när jag tog bort bilden. jag är ju inte alls van vid sånt men förstår att man måste visa respekt till alla haha. jag gillar bara o ha bild på allt :( hahah de flesta bilderna jag agit är från när vi åkte taxi eller när jag bara går. HAHA jobbig tjej. men detta var verkligen en riktigt fin dag :) alla borde åka på sån guidning var man än reser. det finns folk som vet så mkt mer än en och vet var de ska ta en runt staden :) sen tkr jag det är kul o gå med flera turister för de är alltid olika åldrar och det är så fint att resan förenar en :) hahah jag är bög jag vet. MEN JAG HAR IAF LÄRT MIG ATT JAG AVGUDAR ALL SORTS KULTUR OCH HISTORIA OCH MÄNNISKOR. jag måste till indien kina och usa och se världen. är född och se och fotografera allt. haha
#1 / / Anonym:

wow älskar dina bilder!

Svar: thank you❤️☺️
abber

#2 / / Sahar :

Sitter på jobbet och typ ingen här under mellandagarna förutom jag så jag ruttnar & undrar vad jag ska göra hmm haha kom på att de va längesen jag gick in på din blogg o kolla på riktigt. Tog mig en timme bara o ta in bilderna i detta inlägget så mäktiga som dem var! Du får en att vilja åka till Marocko! Älskar att du fångar små fina ögonblick, sånt som gör helt bilden :) Så duktig!!

P.s kom till bkk o fota nån gång huve!

Svar: aww saharos juuu❤️ tack så jätte mkt huve. jag dör för bilder fortf bror hahah omg ja va i bkk en dag VET du hur mkt ja fota. vet mt vad ja hade gjort om jag va du o bodde där? tror ja hade blett cp fotat varje steg hahah måste ta en lång resa dit snart faktiskt så får du o isak guida mig ❤️
abber