- LEAVING SANTORINI
/ EVERYDAY / SANTORINI /

LEAVING SANTORINI

 
 
HAHAH boilderna är helt omvända och jag orkar inte lägga de rätt. sista dagen i santorini va ju KOMEDI för vi trodde vi skulle lugnt o stilla vänta till 18 och ba softao sönder hal dagen tills vår transport skulle komma. vi ville äkta ta sovmorgon sova till 13 typ. men jag vakna tidigt gick ner för hämta furkosten så ba säger hon vi ska checka ut innan 12. HAHAH vi D O G kl va 11 och vi ba SLÄNGDE bokstavligen alla våra saker åt frukosten som idioter och gick ut HAHA d va k o m e d i. vi gick runt till alla våra favoritplatser, sa hejdå till alla underbara människor och ba njöt av utsikten för sista gången. jag kände mgi så fucking yr den dagen fyfan d va hemskt mamma tvinga på mig apelsinjuice hela dagen för d skulle bli bättre HAHA sen när jvår transport kommer så är vi livrädda men han visa sig va helt snäll och rolig och när vi kom fram säger de att flyget kommer bli några timmar försenat. så istället för att flyga 21 så flög vi 01 istället HAHA komedi. och vi kunde inte nå toto för han väntade på oss i köpenhamn sån underbar. sen när vi äntligen fick wifi så ringer iv han o han ba det är lugnt jag tänkte d skulle bli så så jag sitter väntar i bilen och siter på facebook så länge HAHAH asså hur underbar? världens bästa. han va så glad o se mami. mashallah de är livet. kan på riktigt ej fatta jag o mami varit i santorini. jag kan inte?Hahah jag skrev det som flipp på min nyårslista tänkte jaja du kmr aldrig HAHA AND BAM I FUCKING DID IT. v ä n t a bara :D