- HONORED TO BE THE MADE OF HONOR
/ EVERYDAY / FRIENDS /

HONORED TO BE THE MADE OF HONOR

 
glömt visa er detta ju :) världens sötaste kuvert kom med posten till mig för ett tag sen <3 tänk att meine amalos ska gifta sig! ser ni deras inbjudningskort till vänster ? tänk att jag fotograferade de? ASSÅ. så fint. hennes bästa vän fotograferade hennes förlovnignsbilders som hon sen använde till inbjudningskort till hennes bröllop? hahaha  jag älskar sånt lite för mkt <3 och jag älskar amalos jätte mycket och är så glad för hennes skull :) mashallah så roligt det kommer bli. har redan min brudtärne klänning upphängd här och längtar ihjäl mitt liv. jag är så van att fotografera bröllop men aldrig fått vara med när någon nära mig ska gifta mig. ohhh!!!! :D får se hur det ska gå med att vi ska bli fotograferade och inte att det är jag som säger till alla hur de ska stå...hahah lovar o inte vara jobbig iallafall :) AJ WILL TRY !!!