- FLASHBACK FRIDAY - HÖGSKOLAN
/ BUSINESS SCHOOL / EVERYDAY /

FLASHBACK FRIDAY - HÖGSKOLAN

 

HAHAH va inne o kolla på gamla bilder för jag & amalos snacka om att vi snart vatt vänner i 6 år :) september 2014 va det exakt 5 år sen jag gick i högskolan. NÄR BLEV JAG GAMMAL?! tänker inte acceptera detta växande mer. HAHA nej men så kul med minnen. om ni bara visste hur mkt jag dööör för minnen. bästa jag vet. denna listan gjorde jag för 5 år sen om hur det är o gå i högskolan i kristianstad HAHA 



jag vaknar O5.OO och då ser jag ungefär ut så här. (HAHAH jag hade pollen här.. sexigt svullna ögon va)

O6.36 tar jag mitt tåg, sitter i tysta avdelningen exakt här, brukar springa före en gammal gubbe för han brukar alltid vilja sitta här också. hatar när han hinner före mig. så sover vi här till O8.O4

vissa aktiviteter att göra om man inte vill sova: måla naglarna, äta frukost, läsa bok och eventuellt kolla om man har 5O kronor i plånboken för en pasta. Har man så är det en bra dag.

sen möter man israa i perstorp 5O minuter efter tåget kört. ibland väcker hon mig, ibland e hon snäll och låter mig sova. (men jag kan ju nämna att hon inte är så himla snäll. mm)

när vi väl är på föreläsning så äter vi. alla har alltid något trevligt att dela med sig.

har ingen mat så deckar vi.


smygfota lärare är roligt. aw åke. NOT


 
när det är rast är d vanligt att alla tvingas vamed på foto

o  ligga i leka med löven

eller noppa varandra ögonbryn och äta toto choklad


äta pasta är vanligt.

att bli fotade för skolhemsidan också.

eller breakdansa

eller stå på händerna

och samtidigt slå sahar i huvet. HAHAHA

eller sminka varann

eller tvinga jamal gå köpa mcdonalds till oss

rita kan man också göra istället för att lyssna på föreläsningar ( amal du är verklig konstnär)
elller alternativt
 
sova efter man druckit en 2 kronors coco creame. heaven



cama istället för o plugga. HAHAHAHAHA

ha vattenkrig med sahar från fönstret. HAHAHA

eller så kan man plugga på riktigt.

eller sminka varandra, sånt är ju roligare?

eller ta ett mästerfoto. HAHAHA

flippa med lärarna om vad eleverna heter är ju också trevligt.



en eventuell israa pose kommer alltid med.

ibland smittar den av sig.

jobba brukar vi göra ibland. men det händer inte ofta

när det är tenta vilket oftast är i 5 timmar så tar man med hela sitt hem. mm detta e bara mitt. HAHA ( jag behöver energi okej) 

ibland kraschar tåget och man måste få in 9 st i en taxi. ibland då.

ibland kan tåget krascha och göra så du kommer försent. men ibland bara då.
 
ibland åker man på klassresa till hamburg.

popcorn med israa när man ska hem är alltid ett måste.
träffa söta människor på tåget hem är så kul, har snackat med 1OO4 pers om allt och inget. älskar främlingar!

tupera varandras hår på väg hem 

ibland är det fullt på tåget, då sover man på golvet (Y)
dö av snöstorm och springa i 2O minuter och ändå missa tåget är bäst

eller decka ihjäl sig på väg hem är nog skönast.
skicka "ångest o plugga bilder" händer frekvent. 

HUUUR KAN ETT SUDDI VA SAFE FOR CHILDREN ?!?!?! HUUUR


komme hem o råplugga med chips och choklad händer väl också ibland



JAG ÄLSKAR KRISTIANSTAD HÖGSKOLA !
 
(HAHAH, snälla märk att jag ÄLSKADE den 2009...nu några år efteråt märker man hur mycket man led med 4 timmars pendlande varje gång och hemsk pluggångest. FYFAN men finns nog inget jag är stoltare över, att klara något som va så påfrestande. bästa känslan :) 
 
mvh abber, with a masters in marketing. BAM 
#1 / / amal är cool:

Ohhh bästa minnena! Älskar det ju

Svar: AMAL ÄR BALL HALLÅ !!!!! HON ÄR INTE COOL !!!! HAHA
abber

#2 / / A:

Ohh så kul! Mer såna bilder eller texter om skolan o sånt, då jag går andra terminen nu på mitt fastighetsföretagande program och fyfan va jobbigt det eeee. Asså har inte klarat en enda tenta vad ska jag göra?:( har min juridik tenta nästa vecka o det känns väl helt okej men e äbdå rädd att misslyckas med den med. Blir galen o vill nt heller hoppa av. Som du själv säger, att klara något och sen vara så stolt efter allt slit, nog bästa känslan. Palla ha tentor på sommaren nu att plugga på :(

Svar: HAHA nej aså kan tyvärr ej ha mer bilder o texter o bilder från skolan för det va ett helvete. det är okej !!! va inte rädd o misslyckas! tro på att du kmr kunna varenda sak och när du pluggar tänk inte okej detta kmr komma på tentan utan tänk okej så intressant straffrätt, ah är det så ? asså på riktigt bry dig ! HAHA för det går lätare in ihuvet då :) vi alla har gjort omtentor det är inte hela världen. jag gick sommarskola för matte B oc jag är civilekonom idag... så låt inte sånt påverka dig. man klarar allting bara man har viljan. asså ALLTING. så släpp ångesten och tänk att du sk aklara varenda tenta från och med nu. planer anär omtentorna är i tid så du kan plugga till de också. tyvärr det bar ainse att du kmr ha ett par år av helvete nu. men tro mig...när du är klar. uff. du kommer vara SÅ SÅ SÅ stolt. och då kommer det kvitta när och hur du klarade allt, du kmr bara vara stolt att du klarade det :)
abber

#3 / / A:

Aww tack abber så snäll som hjälper mig, ska komma in här o läsa detta varje gång jag deppar hahaha. taackkkk <3<3

Svar: tack själv fina :) jag håller tummarna för dig. du ska fixa en fastighet till mig om några år ÄR DET FÖRSTÅTT ?!
abber