- GRATTIS MIN FINA AMALOS
/ EVERYDAY / FRIENDS /

GRATTIS MIN FINA AMALOS

 
 
om vår vänskap klarade av c uppsatsen tror jag vi klarar igenom allt hahah såååå mkt vi gått igenom när man kollar igenom alla bilder och ohh så stora förändringar i vårt liv o ändå har vi varit vid varandra sida vid sida. därför lovar jag o alltid älska dig min finaste amalos. min terapeut min syster den som alltid ställer upp och lyssnar och som jag alltid alltid alltid kommer finnas där för. LÄNGTAR TILL DETTA ÅRET DET SKA BLI DITT BÄSTA ÅR NÅGONSIN. GRATTIS MIN FINA 25 ÅRING <3 k3k för alltid
 
#1 / / Rana:

Hej finaste abber grattis til din vän❤️
Jag älskar din blogg men jag undrar varför har du aldrig en frågestund.

Svar: tack rana :) för d känns bara onödigt haha
abber

#2 / / Anonym:

du o din vän är så fina, men ännu finare när ni e smala : )

Svar: amen så dålig. kunde du inte förolämpa lite bättre än det? haha
abber

#3 / / amal är cool:

Ohhhh taaaack finaste bästa syster älskar dig mest 💓💓💓 så fina bilder och så fina minnen ....och mer kommer det bli

Svar: D SKA VA AMAL E BALL !!!! HAHAHAH <3 jag älskar dig mer min finaste bebis. ja vääänta bara ! :D <3<3<3
abber

#4 / / Sara:

Tänk om alla hade en vän som dig! Du är så omtänksam, försöker alltid att göra alla glada - genuint. Du utstrålar självsäkerhet men ändå på ett ödmjukt sätt - det är så vackert med dig! Du är också otroligt vacker likaså till det yttre! Kram :)

Svar: Amen naj <3 va glad jag blir :) tack så jätte mkt hahah :( kan inte ta så här fina komplimanger. alldeles för snällt. för söt kommentar uff. TACK ! <3 Kram på dig Sara :)
abber