- A LITTLE OCD NEVÅR HURT NOBODY
/ EVERYDAY /

A LITTLE OCD NEVÅR HURT NOBODY

 
HAHA så här ser mitt skrivbord ut på mac:en, jag har som ni kanske märkt lite svårt för färger ibland. eller så bara dör jag för svart & vitt. hahah är saker röriga runt mig så är mitt huve rörigt, det & mina naglar. HAHA nej men mitt rum kan va kaos ibland men mina bilder och mappar har jag problem med. typ får panik. men ja so perty det blev nuu ju. 
 
today är meine sista " lediga " dag. har 4 fotograferingar inbokade från o med imorgon till söndag haha :D sen hela augusti är det fotografering deluxe. så jävla roligt :) fast jag får lite panik på livet, typ minns inte hur man har ansvar har bara softat hela denna månaden. HAHA tänk jag ska börja ha väckarklocka o sånt igen WHUT. hahaha så pass är det ja. nej men det är bara roliga saker :) så det är nice. måste boka resa till oktober asså. its a m u s t. måste se världen. vill till grekland, till italien, paris ohh. jag m å s t e. skiter i om det bara för några dagar. vill bara fotografera och se :) men det kommer. aj promise aj promise :D 
 
#1 / / Natasa:

Åhh har du Josef på skrivbordet haha :)

Svar: HAHA ja lilla modellen är ju prio 1 nu hahah <3
abber

#2 / / Your håmie:

Hur har du ändrat "ikonen" på mapparna? Så coolt, vill oxå hehe

Svar: jag googlad bara kulan! :D så kom det sån tjej som beskrev att hon bara gjort en vanlig bild liten, så kopierar man den när man öppnar den i en ny webbläsare, sen så håller du på dina mappar och trycker på cmd och i, sen klickar på mappikoen och trycker ctrl v, så får alla det! :D jag är kaos på o förklara men bara googla ändra ikoner mac!
abber

#3 / / Your håmie:

Hahaha din förklaring var ju något, men ska lätt kolla upp det där på google. Tack för hjälpen i alla fall! :D

Svar: HAHA jag e sämst på att förklara!
abber