- EXPLORING
/ EVERYDAY / FRIENDS / PARTY/CHILL /

EXPLORING

kändes vi va i italien asså.. hahaha ja det krävs nt mkt för o göra mig glad haha :)
asså denna va sjuk. persika i mitt hjärta. ni måste prova :)
HAHAH sån här bild har vi för 1OO år sen också så vi va tvungna ta en till HAHA 
"JAG VET NT HUR MAN POSAR" hahah
aj look like a frog. 
BEAUTY
 
 
världens finaste soho <3 aj love this gurl! vi känt varann sen gymnasiet där vi båda två led tre år med natur, minns vi sket i lektionerna o ba satt o snacka HAHA o hon sa alltid hon ska bli läkare redan då. och mashallah hon har ett år kvar tills hon blir doktor soho. HAHA asså förstår ni stoltheten jag har för mina vänner? inte för att de utbildar sig o sånt utan för att de är så fina människor som vill göra bra för andra. aj love that. jag o soho kan sitta snacka i 5O år om absolut ingenting så jävla skön människa ingen får mig o dö av flabb som henne hahah och hon har äntligen kommit från polen i 3 mån så hon tvinga mig ha photoshoot HAHA jag r så ovan o stå framför kameran, jag är alltid bakom juuu haha :) men det va jätt ekul gå runt hela hbg o ba snacka o prata. riktig feelgood dag <3 
#1 / / Anonym:

Gorgeous

Svar: :D
abber

#2 / / Anonym:

Älskling jag har tre år kvar haha var fick du ett år ifrån 😊😊😊😄

Svar: okej wow. HAHAH jag är dum förlåt
abber

#3 / / Anonym:

SENORITA vilken frog haha <3

Svar: hahah hola bonita:D ba va HAHA:D<3
abber

#4 / / Frida:

Det syns att ni hade roligt! Väldigt fina bilder också :)

Svar: tack så mkt frida! :D
abber

#5 / / Anonym:

Oh äntligen "bildååår" på dig som inte är selfies Hahahah Ta mig inte fel, Älskar dina selfies men det är så kul att få se dig så här, Mer sånt! Underbar blogg förresten!

Svar: hahah älskar du skrev bildår :D thank you! <3
abber

#6 / / Anonym:

Svartvita bilden, där du ler/skrattar ifrån hjörtat med blomma på huvudet. Så jävla vacker! Det sjuka är? Du passar både bakom o framför kameran. Vet nt vad jag mensr med det sjuka HAHAHAH. Vf skulle det vara sjukt liksom? Karisma baby

Svar: så söt du e :D hahaha tack för en jätte fin komplimang king :D <3
abber