- TORKILD SKÖLD - PERSONLIGT LEDARSKAP FÖRELÄSNING
/ EVERYDAY / FRIENDS / PARTY/CHILL /

TORKILD SKÖLD - PERSONLIGT LEDARSKAP FÖRELÄSNING

 
till amalos födelsedag så köpte jag bl.a denna föreläsningen, hon brukar alltid dela hans bilder på facebook o sånt så jag tänkte det hade varit rolig sak för oss två o göra :) körde till malmoe, vi åt romantisk middag för 2 på bright ( fast den va inte så romantisk då vi hade sjukaste paret bakom oss, asså hur är människor otrevliga? jag förstår inte hur man kan va det. asså det går inte in i mitt huve. mannen typ ba skrek o va så otrevlig o hans fru va så himla arg typ man ba såg hur hon höll in ilskan. ville ba gå upp skrika på han!) sen så körde vi till föreläsningen, helt bra!
 
torkild är en riktigt grym föreläsare. det roliga är när jag hör såna inspirerande tal o sånt tänker jag ba asså? jag tänker redan så. HAHA så jag hade typ en stolt stund när jag satt där ba damn abber. du är fan grym. han pratade mycket om hur man ska prata med sig själv, inte tänka negativt om sig själv och berömma sig och hur man ska hantera dåliga saker. att det inte är själva handlingen som händer oss utan hur man reagerar på det. o så har jag alltid tänkt. det finns inget som kan påverka mig som person bara för att det händer mig, jag vet redan vem jag är och inget jobb, förhållande eller situation kan ändra på det. så det va jag riktigt stolt över :) det är därför jag är så trygg i mig själv som person. vet inte varför jag är så, men har alltid varit det. jag har bra kommunikation med mig själv tror jag. HAHA jag ser inget på ett negativt sätt och är tacksam för allt, antar att det hjälper sjuuukt mycket. 
 
 
jag ska förresten bli föreläsare. det är ju för kul,träffa nytt folk o inspirera de omg tänk på engelska och folk kommer från olika länder för o lyssna på mig. damn. mål. haha :) 
#1 / / M :

jag hade kommit på din föreläsning any day of the week guurl hahah

Svar: hahaha så söt du är :D vem du nu är! HAHA<3
abber

#2 / / Anonym:

Hellu abber!

Undrar hur mycket det kostar att fotografera med dig per timme? om man har en fest på 6 timmar till exempel?

Svar: Hellu! :D det minimum 2000 på alla fotografier jag gör :)
abber