- MAM I GOT YOUR NAME TATTOOED RIGHT OVER MY HEART WHERE YOU BELONG
/ EVERYDAY /

MAM I GOT YOUR NAME TATTOOED RIGHT OVER MY HEART WHERE YOU BELONG

asså...om jag bara hade haft ord. 
 
 
jag var iväg och fotograferade ett bröllop i 12 timmar igår. kommer hem och det enda jag hinner göra är krama min mamma och sen lägga mig i sängen o decka. min mamma kommer in med salva och smörjer mina fötter som gör ont bara man rör de, hon hämtar vatten o alvedon för min huvudvärk och släcker och säger godnatt. nu när jag vaknar imorse får jag ont i magen för jag vet att det är mors dag men jag har inte hunnit köpa blommor eller boka på någon fin restaurang för mitt huve är blockerat av så jävla mycket annat o göra. jag hade köpt ett kort till mamma för en månad sen för jag visste jag skulle ha stress till mors dag, kortet gjorde mig så glad för det står NOº 1 MAMMA - Du är en klass för sig, och hennes favoritparfym i hela världen är NOº 5 Chanel. Skrev kort att hon är min glädje och mitt allt och att allting som är bra med mig är på grund av henne. Allting jag gör, det gör jag för henne. 
 
När jag la i kortet i kuvertet och ritade tusen guld hjärtan på och skulle upp och ge det till henne sa jag KOM VI SKA UT OCH ÄTA VAR DU VILL och så blev allting svart jag äkta kände jag skulle svimma jag ba WTF aldrig känt så. hon ba tar mig till köksbordet tvingar mig o äta och säger sätt dig och lugna dig. så satt vi där och snackade i  3 timmar, hon öppnade sitt kuvert och fick tårar och vi båda börja gråta och jag satt o beklagade mig över att jag inte hade hunnit köpa rosor och boka restaurang sen innan och att jag inte bokat tid till hennes naglar. asså det krossar mitt hjärta. o jag ba grät för jag ba du förtjänar allt i hela världen inte bara ett kort. hon ba ser du inte mina tårar när jag öppnar kuvertet? förstår du inte att detta betyder mer än att du ska stressa mig o dig till en restaurang o köpa blommor? hon ba att veta att du mår bra det är enda presenten jag vill ha. asså som vi grät. HAHAH jag ba aså HUR är du verklig? hur är du så stark och hur orkar du med allt?! hahah sen börja hon läsa koranen till mig och förklarade med såååååå fina ord. ho ba min styrka är gud. jag tackar han när det går fel och när det går rätt. asså nej kan inte ens förklara allt det fina hon sa. :(
 
och så sa hon kom gå lägg dig. sitt i lugn och redigera dina bilder och ta det lugnt för jag ska ut och fotografera ett par nu också. hon ba du måste orka. asså H U U U U U U U U U U R i hela mitt liv kommer jag någonsin förklara för denna kvinnan hur mkt jag lever för henne? visa henne hur tacksam jag är över att ha fått någon som henne i mitt liv? när jag försöker säga allt detta till henne så bölar jag bara HAHA o så får jag henne o böla ännu mer:( mitt hjärta. huur visar man någon sån kärlek? någon som lugnar mig som ingen annan. som får mig på rätt spår efter o ha spårat ur heeeeeelt med mina tankar. som lär mig innebörden av allt det underbara i livet? jag ska dag in och dag ut påminna dig om hur mycket du betyder för mig. det är mitt mål med livet. att du ska känna sig så älskad att du älskar livet, för det är exakt vad du får mig o känna mam. ord är inte tillräckliga. mitt allt. min ängel <3 
 
mitt liv är ditt <3 
 
mitt liv ska vara en förklaring för all kärlek du gett mig mam :) 
 
#1 / / Anonym:

Ohhh Gud så fint mashalla!!!!

Svar: tack snälla :D <3
abber