- FLYING TO GREECE
/ EVERYDAY / SANTORINI / TRAVEL /

FLYING TO GREECE

ASSÅ. den här sötnosen började gråta när vi pussa wisam hejdå HAHAH jag orkar nt. nej nej värsta va toto som blev helt ledsen när vi skulle gå MAN BA ASSÅ vi ska va borta en vecka era bögar.
asså flygplan är så mäktiga. jag har sjukaste respekten för de. hahah 
HAHAHA man ba ja man märker var jag fått mina miner ifrån...
mitt allt.
vår andra resa tillsammans !!! :D <3 första va turkiet för 289 år sen hahah
finns det sötare ? 
vi softa på flygplatsen och åt gott och prata om hur vi ska fota ihjäääl i santorini haha 
jag älskar o va i flygplatser. jag är en jätte nyfiken individ ( inte sån stalker nivå som ni är på ) men jag bryr mig om typ främlingar? hahaha så när jag ser par som ser glada ut tänker oh.. de ska resa ha d kul. ser äldre par tänker var ska de. asså jag gör allt romantiskt. haha och en flygplats är fylld med sånt :D så jag blir bara på bra humör när jag ser alla glada haha :D jag känner folks känslor typ :) älskar dt hahah
ja asså. fortf nt kopplat att detta har hänt? hahah
ASSÅ FINNS D SÖTARE.
aw detta va så fint, alltid när flyget lyfter så håller alla hande juuu <3
vi också kära.
när vi landa ( ja jag är en sån som klappar när vi landar )
när vi väl kom fram fyfaaan. jag hade betalat 2 tusen extra för transfer från och till hotellet. ni tror att d kommer någon ? vi fick PANIK eller jag fick DAMP hahah sneade ringde alla o kl va typ 23 ? asså det va tomt på flygplatsen och ingen brydde sig. jag fick tag i någon vars nr stod på vår biljett o de ba jaa vi gjort fel bara ta en taxi o spara biljetten så återbetalar vi. ba ASSÅ VA. d handlar nt om pengarna era jävla. så arg jag blev fyfan :( hahah tiill slut fick vi gå ut och ta en random taxi. asså vi höll hand och typ bad för vårat liv så rädda vi va hahah (mami är sån fegis hahah) och när vi väl kommer fram till hotellet SÅ ÄR DET HELT TOMT. jag bad taxichauffören o komma in ja ba asså vänta va är dettA? varför är det ingen här o han ba ville gå. asså höll på sneaaa av mina nerver. hahah men så kommer d en kvinna till slut o visa vårt rum. vi ba WTF är detta för rum hahah asså d va KAOS kväll hahaha shit jag får nerver av att bara skriva detta ? märks det? HAHAH :( 
 
men fyfan vilken underbar morgon vi vakna till :) det kommer i nästa inlägg!