- GUTEN MURGEN!
/ EVERYDAY /

GUTEN MURGEN!

FAILENS LIV. 
 
trodde fullt allvar att det var onsdag idag? HAHAH pallar nt :( orkar inte stressens mamma. men men ska inte klaga. idag ska jag fotografera en familj och freitag är det företagsbilder. på lördag ska jag ha halloweenfest. asså jag borde verkligen inte klaga för det är jag själv som gör det här mot mig själv HAHA typ idiot sitt hemma och gör inget. men ja. det är bara gooo with the flooow va :) det är seriöst för mkt som händer nu. blir jätteförvirrad på allt. aldrig haft så mycket o tänka på. ja det är roliga saker (det mesta hahah) men det blir för mkt. känns alla är så stressad eu? alla mina vänner är så iallafall. antar det bara vår ålder? typ inget är stabilt. o ändå om det är stabilt så är det stressigt. HUR FAN KLARAR NI LIVET NI SOM HAR BARN ?! asså applåder. jag blir stressad bara jag ser föräldrar nuförtiden. det är så pass asså. men det är tur man får vara ledig med de, inte för att man är ledig då men ja...hahah asså vet nt ens hur jag hinner sitta o skriva detta. men jag håller på o överför bilder på ett bröllo ptill deras usb för min data är full hahah pallar nt :( 
 
medan kamerorna laddar så ska jag gå göra lite ägg for breakfast. omelett slår livet asså. hoppas ni har en underbar dag iallafall :) be för mig att det är soligt i malmoe idag. 
 
 
 
#1 / / Anonym:

INSPIRATION. Snälla ta hand om din hälsa bara vännen.. <3

Svar: så söt <3 aj will aj promise :) mistår anonym... hahah
abber