- 1O DAYS AGO - WEDDING IN DENMARK TODAY
/ EVERYDAY /

1O DAYS AGO - WEDDING IN DENMARK TODAY

OCH NI ÄR FORTFARANDE LIKA MÅNGA SOM KLICKAR IN ER HÄR?! 
 
ASSÅ. kan itne ens tänka mig hur arga ni måste bli när ni läser " beautiful couple" 1OO ggr hahah FÖRLÅÅÅT. ni är ju inte alls lika många längre, bara 9OO st men ändå. uppskattar jätte mkt ni går in här <3 för att läsa om mitt liv HAHA ändå helt sjukt. men jag har verkligen inte haft koll på mitt liv på senaste tiden, alhamdolillah jätte mkt nytt har hänt. jag fotograferar varje helg bröllop och utöver det så hörde min chef av sig och ville jag skulle jobba som skolfotograf i några månadr nu. så det är dubbelt upp. hahah så jag har inte alls tid o sitta o blogga om mitt obefintliga liv längre haha men jag saknar bloggen och jag måste verkligen uppdatera här annars har jag NOLL koll på vad jag gör med mitt liv och jag hatar d. jag fan skrivit dagbok sen ja va 9 år typ och har jag inte bild på varje dag så får jag ju panik. ja det är ju en underbar arbetsskada... hahah 
 
jag har iaf ätit frukost idag och redigerat hela morgonen och vatt ute med aki och om 3 timmar ska jag fotografera ett bröllop...i DANMARK! brooor we international now :D HAHA jätte cool tjej jag vet. jag ska på riktigt försöka att blogga allt jag missat för jag älskar o ha allting här, åtminstone 1 inlägg om dagen. inte för er skull tyvärr men för min egna. HAHA så ni får helt enkelt tåla livet :) 
 
 
vet ni dör för mig who am i kidding.
 
HAHAH skoja :(  
 
hahah senaste bilderna från insta :D 
 
 
#1 / / Anonym:

Shit vad tråkig du har blivit! På en vecka du inte har bloggat? Tycker de synd för de intressant och kul att följa dig speciellt nu när du flyttat vi vill gärna se mer utav din lägenhet :)

#2 / / Anne-Marie G Wouda :

Hej ! vill fråga om jag har din tillåtelse att få använda ett foto du har där fotot visar en rad dromedarer går över en bro samt andra djurbilder på sidorna, Skulle uppskatta om jag kunde använda den på en grupp jag ska ha på FB. Måste säga att du är en otroligt skicklig fotograf även om du inte vill jag ska använda mig av din bild. Mvh Anne.Marie G

#3 / / --:

Hej abber!

Jag skulle gärna vilja ha tips på ett bra USB minne som rymmer många bilder. Har flera mappar med bilder och inget USB minne eller CD räcker för dessa mappar. Det är dags att sälja min mac så behöver flytta allt. Du får gärna tipsa : )

#4 / / Anonym:

Ok nu har de gått en månad och jg har nt gett upp ännu! Skärp dig

#5 / / Anonym:

Abber!!! Bloggaaaa!!! :)

#6 / / A:

No words can describe...den skönhet som du utstrålar...

#7 / / Anonym:

Allvarligt Abber! Blogga nu!

#8 / / m:

Hej vad heter det ni gör (på sista bilden) den där linan och vart kan man göra det?

#9 / / hallååååå:

seriöst abbe haru sluta blogga tell us (!) hallå så ful stil

#10 / / Nica:

wtf! saknar dina blogginlägg!!! ska du sluta blogga helt ? :/