- BEING FLOWN TO STOCKHOLM FOR A MARROCCAN ENGAGEMENT
/ EVERYDAY / JASMINE NOVA PHOTOGRAPHY / TRAVEL /

BEING FLOWN TO STOCKHOLM FOR A MARROCCAN ENGAGEMENT

JAG.DÖR.FÖR.MOLN.
te med mjölk är apparently very tasty. 
jag älskar kultur med hela mitt liv och älskar att det finns så många olika :) 
 
vet nt om jag nämnt att jag älskar o va fotograf? hahah 
 
(ni ba hela din blogg är om det)
 
men i december så fick jag flyga till stockholm och fotografera en marockansk/algerisk fotografering :) hur fint? helt kul så när taxin hämta mig vid flygplatsen så var det en översnäll kille som också kom från irak hahah blev äkta vänner och han berätta om sin fru och hans liv och deras liv (hahah i have that affect on people) och gav mig sitt nr falifall jag o familjen skulle behöva taxi chaufför när vi va i stockholm. älskar människor o älskar o höra deras historier haha :)