- I'VE LOVED YOU SINCE THE DAY YOU WERE BORN
/ EVERYDAY / GALOB/BRORSDOTTER /

I'VE LOVED YOU SINCE THE DAY YOU WERE BORN


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 and i'll love you always <3 fastårs glädje
 
suttit i timmar och tagit ut min & jasmines bildår tillsammans, bara våra selfies och så, vi äkta har nt många. HAHA ni ba okej vi scrolla nyss igenom 3 år och du säger det är nt många. om ni ba visste hur många bilder jag har...hahah min lilla favorit människa, måste ta fler bilder tillsammans :) 
 
#1 / / Yassss är sötast :

Är Marie igen tillsammans med ful1 ?? Perfekta par ..goals. 😍😍😍

Svar: nej var fick du d ifrån när ja lägger upp bileer på mig o jasse? hahah
abber

#2 / / Oj:

Ops oj såg instagrsm bilden här o trodde d . Ursäkta .

Svar: hahah så söt d ingen fara :)
abber

#3 / / mirna:

hahahaha skrattar ihjäl mig, du har fått världen att kalla dina bröder för ful1 och ful2 HAHA

sjukt hur fina bilder och minnen ni har tsms <3

Svar: HAHAH fattar du😭😭😭 ändå coolt. hahaha. tack fina mirna ☺️ ska maxa sönder hela hennes liv
abber