- DINNÅR FOR TWO TURNED INTO TEN
/ EVERYDAY / FAMILY / FOOD /

DINNÅR FOR TWO TURNED INTO TEN

jag satt hemma o chilla och trodde jag bara skulle göra middag till mig & min kusin rukaya, hahah så kommer hon coh ba ja "resten av ligan kommer om en timme" fick ju panik på livet. ligan är typ 9 pers. HAHAH så jag ba slängde i allt jag hade i ugnen 
"assså..." HAHAH <3 
dör för sallader. 
detta skulle alltså bara va ti mig o rukaya...HAHAH
kaos HAHA 
nej nej hela grannskapet kom in ockås HAHA det ble mat fest. riktigt mysig dag
sen sov ligan hos mig också <3 bästa. kan ikke visa alla bildår för rukaya hade inte sin slöja på sig <3 och det är lika bra för va vi gjorde asså HAHAH kaos barn. 
 
#1 / / Anonym:

Kan man få recept till chokladkakan 😍

Svar: bara googla sockerkaka! :D sen är d smält choklad och grädde på den :D och kokos!
abber