- JASMINE NOVA WEDDING PHOTOGRAPHY
/ EVERYDAY / JASMINE NOVA PHOTOGRAPHY /

JASMINE NOVA WEDDING PHOTOGRAPHY

 
 
OUH finns det vackrare !? mashallah. jag dör för mitt jobb <3 denna dagen va speciell haha jag blev heeelt sen och tågen ställdes in och ingen kunde knyta en slips på brudgummen HAHA fattar ni hur många slipsar jag har knutit?knytit ?omg hur stavas det. men ja det är helt sick. och sen gick vi ut o fotograferades helt underbart väder och det blev stress och kaos och o sen min kamera dog jag kunde nt fota mer. HAHAH assååå. vetifan va det va med den dagen, det va den dagen amal låna mig sin bil remembår? men vi fick iaf världens finaste bilder. tack gud <3 det va bara vigseln och enskilda bilder jag skulle fotografera, tack gud de tinte var fest och så för vet seriöst inte vad jag hade gjort. hahah nästa gång ska alltid ha med backup. måste bara bli biljoner :) den som vill sponsra kan swisha till: hahahah skoja :D idag ska jag också fotografera! fast en familj :D wish me luck! 
#1 / / my:

Fina bilder :D

Svar: tack my :D
abber