- JASSE & MAMI & FASTÅR SUNDAY
/ EVERYDAY / FAMILY / GALOB/BRORSDOTTER /

JASSE & MAMI & FASTÅR SUNDAY

 
dagen efter marinos tjejkväll så kom mami & jasse hem till moi <3 
HAHA man ba jacket, no jacket. 
mitt allt. mitt liv <3 
jag & mami gick runt i väla o fick ångest. hade äkta sålt aki för denna spegeln, den är större än mitt liv och kostar 15.OOO, om någon känner för o köpa den till mig så hade jag varit väldigt tacksam :) tack på förhand. 
sen kom liiiiivet. 
namaste.
HAHAHAH asså ue. 
hon ska alltid sminka sig hos mig. va ja ska göra med henne när hon blir äldre omg. så kul vi ska ha
hel nöjd. galob <3
sen vila vi littål och kolla movie :D 
sen berätta hon historier. fastår är obeskrivligt kär. jag säger mashallah och fidwe il allah kanske 105985 ggr. hahah GAAAALOB
sen va vi ute o gick med aki o hon berättade historier... 
dör
dör.
dör. sen höll hon mig hårt om halsen o ba " jag vill inte lämna abbbeer"
 
FIDWE ILL ALLAH !!!!! min lilla galob <3 älskar henne mer för varje dag.
 
( jaja jag trodde själv inte det va ens möjligt )