- MY 26TH BIRTHDAY
/ EVERYDAY / FAMILY / FRIENDS / PARTY/CHILL /

MY 26TH BIRTHDAY

vaknade på morgonen och hade redan varnat alla om att jag inte vill bli firad eller överraskad för jag vill inte bli 26. HAHAH men så hade sötaste amalos skickat blombud med mina favoritblommor. dog ju <3 
jag hade kaosination här hemma som vanligt HAHA så jag har seriöst inte alls haft tankar på att ha fest eller ens se någon. det är förnekelse på max nivå hahah 
men världens bästa abed hade bokat massage till mig för jag fyllde år, hur jävla söt ? <3 han ba jag bor i gävle så kan inte göra mkt mer. man ba du är världens finaste. bestie <3 (www.abedaudi.blogg.se) han är singel tjejer!!! hahah
jag brukar ha jätte svårt o slappna av men de hade musik så det var riiiiktigt skön massage, en hel timmes oljemassage för hela kroppen. heaven va det <3 
sen direkt när jag går ut ur massagen så ba kommer amal in HAHAH ja ba VA !!! hahaha va fuck gör du !!! HAHA jag hade bokstavligen bombat alla med att jag nt ville bli firad HAHA ( min mamma va över arg på mig...ja asså alla va) HAHA sååå mkt jag bomba de :( haha jag är hemsk. 
så amalos tog mig till min favorit restaurang ( HAHAH ) och jag fick öppna presentår, man ba du är inte ens mänsklig som köper presenter när jag redan fått <3 jag hon ska övernatta på ystad saltsjöbad. ba asså <3 kär i henne. mashallah på oss. HAHAHAH :( (inside joke)
sen hade hon hämtat med vår favorit tårta från malmö och vi satt o åt d hos mamma. asså <3 finast.
så jag va ändå glad över o bli 26. ( ue asså jag är 25) 
sen kom finaste brikey me likey också och jag hon o amalos körde lite o åkte till havet ( hon va också arg för jag hade sagt DO NOT SURPRISE ME) HAHAH jag är så hemsk.
sen kom meine ivanko så vi tre satt och åt på haket littål innan familjen hämta mig :)
alla också lika arga på mig för jag sagt jag nt vill bli firad. HAHAH jag känner hatet ända hit genom bilden. o hamed va sjuk så d va komedi
så jävla gulliga. jag gick på toa så kom jag tillbaka så ser jag detta HAHA <3
sen vid 23 kommer världens finaste lells och överraska mig :( asså <3
kolla så fint !!! hur har man så fina vänner. vill gärna förstå. <3 fast jag hade bombat de med att jag inte alls ville se de HAHAHA asså så hemsk jag är. 
 
<3 ja jag är 26. och ja jag borde vara väldigt tacksam. jag har fått göra så mycket och fått uppfylla så sjukt många drömmar under alla de här åren ( HAHAH känns jag håller i ett Oscars tal) 
 
men fallifall någon frågar så är jag alltså 25 år. :) tack på förhand.
 
#1 / / Anonym:

Haha du är så söt☺️ och nej alltså ålder är faktiskt bara en siffra, så oroa dig inte du kommer va lika vacker både på insidan och utsidan om 50 år😂❤️☺️

#2 / / Anonym:

Haha du är så söt☺️ och nej alltså ålder är faktiskt bara en siffra, så oroa dig inte du kommer va lika vacker både på insidan och utsidan om 50 år😂❤️☺️

Svar: HAHA nej det där är ju RAKT AV LÖGN 😭😭😭 VAD ÄR D FÖR LÖGNER FOLK KÖR MED 😫😫😫 jag kmr bli bitter vid 30. om jag nt tatt mitt liv tills dess 🙋🏽 HAHA 😔
abber

#3 / / Amal:

Förstår inte hur jag orkar med dig HAHA men svaret är att jag älskar dig ❤️❤️❤️❤️

Svar: ÄCKEL tänkte nyss skriva. GÅ PLUGGA!!! (älskar dig mer)
abber

#4 / / fm:

HAHAH MEN GRATTISSSSSS!!!
vem bryr sig om ålder? kolla bara på typ JLO eller Aniston? 40+ o still fab! you too! keep going och grattis igen!!! :D

Svar: HAHA det den. tack snälla sötast:d
abber

#5 / / Anonym:

åh så mysig födelsedag! Grattis i efterskott

Svar: tack så mkt !
abber