- THREE DAYS IN PARIS
/ EVERYDAY / TRAVEL /

THREE DAYS IN PARIS

 
HAJDE IDEMO !!! hahah asså så sjukt dåliga mobilbilder jag pallar inte ens. HAHA men jag har 4OOO bilder på  kameran så lite dåliga mobilbilder får an faktiskt också ha. jag har filmat lite också så jag kanske ska göra en lite filmsnutt haha det kommer ju inte gå bra för jag är verkligen ingen filmare. det här va verkligen en dream come true och jag kan fortfarande inte fatta att jag blev bokad o ens fotografera ett bröllop i paris. det går inte in. jag är sjukare än sjuk, skulle egentligen ut o fotografera en familj idag men fick avboka för mår verkligen inte bra. så jag ska sitta o redigera paris bilder istället. pray for me! jalle vi hörs latår :) 
#1 / / Amal:

Varför är duuuu sååååå snygg!? Haha ❤️

Svar: hahah <3
abber

#2 / / Matilda:

Så härlig blogg du har, och så fina bilder du tar. Jobbar du som fotograf? :)

Svar: aw tack snälla matilda :) yes på heltid nu :)
abber