- JASMINE 4 YEARS - EVERYTHING BLUE AND BAKKEN
/ EVERYDAY / FAMILY / GALOB/BRORSDOTTER /

JASMINE 4 YEARS - EVERYTHING BLUE AND BAKKEN

FASTÅRS KAMERA MÅSTE JU HA BÄLTE. D Ö R så söt
mitt liv. mashallah. ska kalla hnne mashallah bara. HAHAH ingen får öga detta livet, jag dör för henne<3 
<3
ja asså kan inte ens välja bland mina bilder jag dör för alla haha
sen åkte vi till bakken !!! hahah fastår har maxad pollen så jag är ba svullen o gråter som vanligt :/ fyfan som ja nös. mådde skit ahah
jag dör för fish n chips!
<3 livet
hon är äkta våglig asså jag är mer rädd än henne? HAHAH
farbror ful blev ruinerad av att försöka vinna nalle ti henne HAHA
hon blev kär...
hon låter nt ens han äta HAHA hjärtat mitt
jag ser ju kaos ut HAHA så synd asså. pollen är inte till för de svaga thats all im sayin 
o nu kamera bildårna...HAHAH
ASSÅ JAG DÖR FÖR DIG.
dör <3
bibbi hade bakat allting <3 kung
HAHAH blev ruinerade på båten också
"ska vi snea?! disneyland?!...det bara 12 h dit"  HAHAH d min dröm ta henne till disneyland!
ough, churrosen jag å toto åt i barca med sån cappucino omg. inget kmr slå det.
asså oh <3 så gjorde alltid mamma & tot när vi va små när vi hade ont i ögat, blunda o blåste på ögat <3 jag dog när jag såg han göra det på henne. kärlek.
HAHA alla ville åka med galob :D
så mkt pengar vi la på att förlora asså...tur i kärlek bror. HAHAH
så vackert d va här <3
livets liv <3 mashallah. hoppas fastårs älskling får 1OO år till med bara glädje och fina dagar som den här.
 
#1 / / Anonym:

Så mycket kärlek ma sha Allah♡ Bilderna säger allt

Svar: <3 <3 <3
abber