- LAST DAY BARCELONA, FINALLY GOT MY LUGGAGE! HAHA
/ BARCELONA / EVERYDAY /

LAST DAY BARCELONA, FINALLY GOT MY LUGGAGE! HAHA

ASSÅ tror inte ni kan förstå hur jävla överlycklig jag var som hade fått mitt bagage. sååå glad. jag platta ihjäl mitt hår sminka sönder o tog på mig kjol HAHA så glad tjej jag pallar nt
sötaste toto. ASSÅ DE CHURROSEN. tror inte ni fattar hur många jag åt. man fick inte nog med sån cappucino fyfan
och vattenmelon. asså först skämdes jag gå fram tbx o hämta mer men sen d va sån fuck you jag ska ha allt. HAHAH
så leker vi civiliserade. before. we. go. all. in. HAHAH
HAHAH tot va så glad jag hade fått mitt bagage han fota sönder mig jag fick nt ens hålla i kameran <3
vi ville ikke hem :( bara för o träffa mami <3
HAHAH vi va tvungna ju... OLE !
oh så skönt d va o va tbx hos min favorit. jag hade nt sett henne på !O dagar. uff d va hemskt  <3
o kamera bildårna... HAHAH
HAHA märker ni han fotar varje sekund. för söt toto <3
o alla vinklar också apparently... HAHAH
och ur fokus apparently...ja har 5O såna per dag HAHA
hahah tyckte detta va så kul. krävs nt mkt för o göra mig glad haha
ska alltid smaka chips från alla städer jag besöker. HAHA hittills har ingen slått sveriges chips. 
this way to heaven.
noooooooo. ville verkligen nt hem. spec för jag hade smink o kläder. HAHA
 
 
det var en underbar resa <3 och något jag aldrig kmr glömma, bara jag & toto. 
och allt tack vare världens bästa ful1 & ful2. världens finaste bröder <3
ni är livet mashallah.