- THE REASON
/ EVERYDAY /

THE REASON

 
 
anledningen jag sluta blogga bara så från ingenstans är för det blev för mycket med allting, plus att min data gick sönder och min externa hårddisk med alla bilder och bröllop också ba whoops. vi ska sluta funka :) sen nej nej ? det tar inte slut där. för sen bestämde sig min kamera för o gå sönder också. och ja, ni kan ju tänka er hur det känns för en fotograf när typ det mest värdefulla du har går sönder. hahaha det var riktigt sån okey who the fuck am i utan min kamera ? utan mina bilder och minnen ? så jag bara fick damp på allting och ba ja, fuck it. men NAAAAAH homey. we back. HAHAH förutom att min externa hårddisk fortfarande inte funkar, och att jag har typ 5 bröllop jag fortfarande inte publicerat, det är fan ångest asså. men ja. älskar hur kul det känns o skriva. jag äkta mår bra av att skriva, så egentligen gör jag ju inte detta för er och borde ha en hemlig blogg och bara skriva av mig men det är faktiskt roligt att ni läser och får inspiration och att ni blir glada och att när jag träffar er ute så ni ba OHHH pommes !! HAHAHA jag vet inte hur många gånger det har hänt asså. borde byta namn till pommes bara. oh pommes. så gott.
 
men ja. sp nu vet ni varför det har sett ut som det har och hur det kommer se ut framöver iallafall. 2O17 ska bli ett riktigt nice år har jag fanimig bestämt.