- SLEEPOVER AT THE HOUSE
/ EVERYDAY / GALOB/BRORSDOTTER /

SLEEPOVER AT THE HOUSE

älskar denna utsikten. den är för gullig. 
det här och dolme är min favoriträtt. birjani är l i f e 
ingen annan förstår mig mer än min mamma. yani ba lägg allt hos mig.  d nt lönt ge mig tallrik. we aint fancy 
OKEY. JAG HADE KUNNAT SKRIVA EN BOK OM MIN KÄRLEK FÖR GEMMAR. JAG VET INTE ENS HUR JAG SKA BESKRIVA SMAKEN MEN DET ÄR TYP SOM HIMMELRIKET MÖTER MCDONALDS TYP. ASSÅ DET ÄR SÅÅÅ GOTT. det är typ grädde fast i tjock ? kan nt förklara. den är SICK. så la jag sån honung jag o mamma köpte från marocko. ASSSSSSSSSÅ jag fick 4 kg av mamma. hoppas ni vet jag levde på det. nu när det är slut ja. asså vill nt prata om det. 
jag hade sovit hos mami i huset i typ en vecka för jag hade saknat henne så mkt HAHA hon lät mig nt gå hem och jag bomba oc. jag seriöst kollat alla säsonger.
en dag had vi bak dag för min prinsessa :D 
hon älskar min lilla kusin fattah :D 
GAAALOB
här leker de kurragömma. man ba nej jasse, han ser inte dig alls. 
måste lära henne grunderna i livet. 
detta är typ ett måste när man bakar. lärde mamma mig när jag va ung. im just trying to pass it along. 
HUR SKA JAG TÅLA DIG ?! ASSÅ hon är snart 4. mitt fastår hjärta orkar nt med. typ tänk när hon blir äldre o börjar snacka om killar jag kmr svimma ju? tänk när hon får typ värsta vänner ? asså jaf redan bombat henne med att jag är hennes bästis. she aint allowed to have another one ? HHAAHA GAAAALOB. (currently sharing bästis spot with lisa or whatever the bitch name is) HAHAHA yes i just called a 4 year old bitch. shits real. 
och ännu en vacker bild på min kärlek. asså OM jag kunde telepatera smaken <3 
 
#1 / / Anonym:

Recept?

Svar: du blandar ris kokt kyckling söta mandlar friterad potatis med såna små spaghetti saker HAHA bara ☺️
abber