- RANDOMS
/ EVERYDAY / FAMILY /

RANDOMS

jag gör mina kusiner riktiga mcdonaldsare. its my purpose in life. to share the love <3 
min kusin är king o kan göra flätor :D
<3 tänk vi e grannar. dörr till dörr. HAHAH
SHOSHOOO
ja asså. jag kmr alltid ha kärlek för mc.
den när man sitter hemma o redigerar och har jätte mkt o göra men istället tar 6O selfies. ni vet den :) ? 
MITT HJÄRTA. finns inte finare kille än min store bror <3 
vi tog meine kusiner till migrationsverket i malmö och solade medan de hade möte. det är så sjukt hur mkt folk d finns som behöver hjälp. blir så ledsen :( 
HAHA sen dog bilen. 
BUT IT WORKED AFTER A WHILE !!! hahah
sen en dag så rev vi sönder mitt kök. omg så längesen det här är? asså har verkligen nt haft tid o blogga :( 
en dag tog jag meine kusiner till amalos sån MAFF biopremiär här i helsingborg, tänk att meine systers pappa är så grym :) mashallah.
vi såg en film på arabiska som va textad. jag älskar sånt. så jag fattar haha
träffa meine brikeys kollega :D HAHA så söt <3 helt awkward vi känner nt varann men vet vem vi e för bikke hon ba asså visste nt om ja skulle hälsa...ja ba nt ja helller ! hahah söt
KING AMO mashallah
sen va skådespelaren där också! jag va lite starstruck. 
sen vet ni var vi hamna... HAHAH
lite vårkänslor i meine lilla trädgård ! :D 
sen uff så dåligt jag mådde de här dagarna. its both a blessing and a curse feeling everything so deeply. önska jag va känslokall. HAHA är på väg o bli d men ja. HAHA jag va ute helt själv o lyssna musik o cykla o stanna för köpa chips. uff det är inte roligt o ha dåliga dagar. men de är också ett måste i livet :) balans yani ! <3 helt sjukt o se bilderna nu när man nt mår så. fyfan. hahah 
 
#1 / / Anonym:

Jag beundrar ditt band med din storebror. Jag önskade jag hade min storebror. Han var mitt allt och jag har varit stolt över att just han var min bror. Men hans fru vände honom helt emot mig. Helt hjärntvättad är han.. Blir så rörd när jag ser bilder du lägger ut på din bror här <3

Svar: uff blir ledsen läsa det. allting går o fixa. tänk att oavsett hur mkt ni drivits ifrån varann så e ni familj o d finns nt större band än det. nt ens hans fru. så om du vill så går d o lösa <3 uff blir jätte ledsen snälla se till o fixa d o gör mig glad haha :(
abber