- betson.. whats ur thrill
/ EVERYDAY /

betson.. whats ur thrill

o - my - god. haha jag aldrig haft så många besökare som idag :| YOU LÖÖÖÖÖÖÖÖVE ME !! :| hahah ajm happy. ni blev nästan 1oo idag :$ hahah :) hade ingen rubrik så fick ta det som va på reklam nyss hahah husam meine ugly bruther har varit och hälsat på idag vi satt och åt pommes och mamis dödliga kycklingsak sen fick jag lägga kastanjvatten på han ! hahah så söt han blev :D fuul. Sen har jag suttit och lockat mitt hår ätit candy kollat på best dance crew :D det helt okej men so you think you can dance är tusen gånger bätttre :) Oh måste visa er meine hår :)




Jag och fugly

hahaha känner mig som en liten flicka!

har inte lockat sen jag klippte mig! :)

#1 / / tanten:

Sv: Tack så jättemycket :D



Vilket otroligt hår du har !

#2 / / Sahar:

Wowowow dödligt hår! ;)

#3 / / Lisa:

SV: Visst är han! Helt sjukt ;)



Fan vad vackert hår du har! Hela du var jättefin!