- AND THE BIGGEST POMMES GOES TO
/

AND THE BIGGEST POMMES GOES TO



nej men allså sötaste individen ? vet ni så glad jag blev ? att hon ens tog sig tid o skriva detta till mig ? jag ryste fan så glad jag blev hahah varför är ni andra inte lika söta !?

 ( jag täckte över ditt namn o bild för du kanske inte ville synas här mistår )

( jag älskar snälla människor )

( ni andra bögar är också lika söta )

jaha. jag som inte ens vad jag ska blogga om imorgon.. stress haha :(

#1 / / sontiz:

varför är vi andra inte lika söta? :(:(:(:( haha

ja då får vi väl visa får söthet också :D



Hej SEXIGA abber.. (notera sexiga)

jag läser din blogg varje dag, flera gånger om dagen..(notera flera)

du är söt, bäst och vackrast inom bloggvärlden speciellt din snällhet och godhet som inte är lik någon annans snällhet och godhet! (notera ALLT)

HAHAHAHA nu pallar jag inte skriva mer, tur att det inte är jag som har blogg



keep it up sexy

ps: verkligen super söt kommentar hon som skrev :D



puss på dig OCH SAM för han e skit snygg

mwaah