- TOM MINA VÄNNER BÖRJAR BLI BLOGGSKADADE
/ EVERYDAY /

TOM MINA VÄNNER BÖRJAR BLI BLOGGSKADADE

hahah tudelu !


idag hämtade jag amalos från stationen ( HALELUJA MOMENT ) hon kom till helsingborg för första gången i sitt liv ! hahah nej men :) vi skulle egentligen plugga i biblioteket men amal kom på den fina iden att plugga i sams skola. detta tyckte jag lät som en fin ide så jag får träffa min älskling. amalos är den enda som träffat sam nu av alla mina kompisar hahah hon är cooling in da house, bounce. hahah sen åt jag och amalos på kebabhouse vilket är världens underbaste plats i denna värld. mmm det så gott. hahah sen smsar hon mig " abber vi glömde fota idag" jag har skadat mina vänner :( hahah

hjärta kom o hälsa på varje rast ♥ har jag nämnt jag är kär i min pojkvän ? hahah vi blev förresten tillsammans på facebook idag. helt coola, min kära älskling skaffade facebook idag och han frågade om vi kunde bli tsm på sms HIHIHIHI :$ jag har en pojkvän !



fem år senare HAHA :) har varit singel för länge nu förstår ni.....


okej torrheten. men detta är vad som händer när det enda roliga som händer i ditt liv är plugg och jobb. som om det ens är roligt HAHA

( du är inte heller rolig )

nu ska jag försöka skriva på min fula case och imorgon samma sak för abbår är ledig ! på freitag ska moi fira söta chanelle och lördag ska jag merwa och jumanos äta middag och på söndag ska jag fota imads systår :) mysigt pysigt.


adjökens.

#1 / / Sabina:

Kan du inte skriva ett litet inlägg om hur du och din kille blev tillsammans. Är helt nya här och förstår att ni harvarit tilsammans ett bra tag. Mysigt! Skriiv mer ;)!

#2 / / tina:

här har du den! det bästa är 04:26



http://vimeo.com/28309150

#3 / / Narhalie:

SPREAD THE LOVE

Abber hur kommer det sig att dina vänner inte träffat sam? Ni har ju varit tillsammans i flera år :o Tell me, Woman!

#4 / / Therese:

Åh vad spännande=) Hoppas att det går bra=) Jag var superrädd att misslyckas ^^

#5 / / ABBER FOR PRESIDENT!:

SPREAD THE LOVE



sabrina : du kan kolla tillbaka i arkivet ! trick på kategory LOVE sen tryck på äldre inlägg längst ner så hittar ud skitmkt hahah :( men kort sagt träffades vi när vi a 11 år! :)



Narhalie: WOMAN det är så att vi bor i helsingbrog och alla meine kompisar bor i kristianstad och malmoe så det finns typ inga tillfällen där de träffar sam the man. haha



theres : misslyckas med vadå :( förlåt men har minne som guldfisk. nemo <3

#6 / / Sara:

Hahaha, graaaattis!

#7 / / Sara:

Oh juste, får jag feeeråga? Hur ändrar man sådär på kommentarsfältet? Jag suger på sånt..