- MCDRIVE
/

MCDRIVE

inte stor bild alls eller så.



nu har moi haft körlektion med håkan, detta är ett tidsinställt inlägg så jag vet inte hur det gick men jag kan gissa på att allting gick bra förutom en sak som han kmr påpeka. det är alltid så, det kan aldrig gå helt felfritt när det är abber hamed. hahah så äckligt att jag typ så skriver om framtiden, så typ bara dör jag imorgon och så läser ni detta ni ba aw hehe abber va på sin körlektion så trevligt ( antar att det är så ni tänker när ni läser, YOU BETTÅR !!! ) och så ba hehe. är jag död för jag säkert krockat sönder mig och håkan. hahahah that would be funny.


hade ni skrattat hade jag kommit och spökat sönder ert liv.



bara så ni vet liksom.

#1 / / elin:

tjena tjena

snygg blogg hörru, tänkte bara höra hur du gjorde din headerbild i så stor upplösning? det var grymt snyggt!

ha det

#2 / / Anonym:

du är så sjukt vacker

#3 / / moa:

Hej, jag hittade din blogg på fridagrahns och jag måste bara få säga att du är så sjuukt snygg! Bra blogg har du dessutom, hare bra! =)

#4 / / Merima:

HAAHAHAHAH! du är sjuk! hahahah omg du kan inte skriva såå människa! :(:(:(:( hahahaha