- 21 DAGAR KVAR
/

21 DAGAR KVAR

asså jag älskar verkligen att planera saker. när jag var liten ville jag bli sån weddingplanner. haha och jag tror jag fortfarande har det i mig, mest för jag älskar att längta till saker och planera och fixa och pyssla (HAHAH så bögigt d lät med ordet pyssla ) men d så sant dude! :D nu blev jag nyss klar med alla adresser till inbjudningskorten. CHECK! helt mysigt att bara sitta hemma själv och kolla olika dukningar osv :) jag ä l s k a r detta! hahah tror vi ska ha rött tema med tanke på att min klänning är röd, men d ska nt va sån bonde allt är rött men små detaljer! OH :D asså älskar o va bög. HAHAH imorgon kommer inbjudningskorten! äkta ångest, beställde de förrigår och tog extra snabb leverans bara för att det är om tre veckor haha äkta kosta mer än halva vad själva korten kosta. :( och idag kommer det ett erbjudande där korten är gratis? typ skjut mig. helt så pengar i onödan men ja! sånt som händer. bara att inse att 1O308O saker kommer gå fel. viktigast är att vi alla har kul :) och att jag & baby får en oförglömlig dag :) OHH !!! smilar sönder av tanken HAHA bögheten i mig <3 hahahah oh imorgon är det exakt tre veckor kvar till vår förlovningsfest! WAAAAAAAAAH ! hahah okej ska försöka ladda upp meine miljoner bilder nu :)
 
asså svimma, tanken av att se baby i det här <3 mm mm mm <3
#1 / / Riri:

ohhh vaa kuuul! asså du vet när du typ inte blogga på en vecka jag kolla din blogg fan varje dag försökte posta en kommentar men det var jävla projekt arete gick fan inte!!! ville ba säga hallåååå jag läser din blogg uppdatera! Hahahah...grattis till förlovningen dude så kul det ska bli med alla bilder sen :D
Och VET DU!! Jag ska börja på samma högskola som du plugga på, kristianstad och jag trodde det hette kristina-stad HHAHAHAH jag är från stockholm hur fan ska jag veta :P
Jaaa ville ba säga det :D
Ha det bäst och fast om jag kommenterar väldigt sällan MEN JAG LÄSER DIN BLOGG! :)

Svar: nej men så söt hahah :( va varför går det inte !! hahah hahahah KRISTINA. nej du här är det en pojke. KRISTIAN ! hahah :D king vad ska du plugga ? TACK FÖR INFON du får gärna kommentera MER hahah
abber

#2 / / Riri:

Hahahah vet inte men jag försökta kommentera i två dagar sen palla jag inte mer hahhah så jag kommentera nu :D, Hahahah jaaa kristianstad men det uttalas ju inte ens kristian utan "kriskanska" typ hahahhah...jag ska läsa biologi, ja jag ska komentera oftare! =D

Svar: hahaha så fattig blogg :/ hahah oh så roligt ni stockholmare pratar haha :D ""aa" hahah king !
abber

#3 / / lolla:

Du bör se filmen weddingplanner, den e skit bra hahaha XD. w ville bara säga tusen grattis på riktigt :) jag är glad att jag en dag hittade till din blogg . från den dagen. fastnade här :D


Svar: den med jlo ? överfattig hatar henne HAHA :( tack så jätte mkt :) ur welcome to stay mistår !
abber

#4 / / Lola:

SKRIV MEEEEEEER BILDER TACK!!

Svar: ska jag SKRIVA mer bilder ? hahah
abber

#5 / / lolla:

LOlla med ett L är inte jag abber, vem faan har tagit mitt namn?! (Kolla ip-adress elr nåt, annars blir jag sur nu). kommer från o me nu alltid skriva min mail.>:(

och och weddingplanner e skiit bra buuuuh hahaha :D

Svar: HAHAHA så roligt ! har jag två lolla! jag har två riri och typ tre jenny också! HAHA :(
abber