- JASMINE & POCAHONTAS
/ GALOB/BRORSDOTTER /

JASMINE & POCAHONTAS


jag & mami satt och vänta på vår sushi i en timme haha så hungriga vi va!och vi sat o vänta på besked från poolia. HAHA sån awkward silence det blev när jag läste upp mailet jag fick. HAHAH sen bestämde vi oss för o gå hälsa på bebis för o bli glada. AND WE DID :) mamma kalla oss disneyprinsessor hela dagen hahah hjärta
mamma tvingar mig posa HAHA
sen somna mayen och bebis :) så mysig dag <3
#1 / / Anonym:

du abber snälla kan man få ashwaks nr för ögonbrynen?? e hon grym?? vill fixa till eiiid tack :) o var ligger det . svara snabbt :(

Svar: numret är 073- 779 20 96 ! :D hälsa från mig! hon är bäst!
abber

#2 / / Anonym:

så snygg !

Svar: man tackar !!!
abber

#3 / / CJ:

Du är så fin, och jag gillar färgen på läppstiftet, snyggt! :)

Svar: du är ju sötast ! thank you finis :)
abber