- HALF ASIAN HALV EUROPEAN
/ GALOB/BRORSDOTTER /

HALF ASIAN HALV EUROPEAN


kärlek. detta va dagen innan wis marie och jasmine skulle resa till turkiet! jätte fint, när jag fråga wisam varför de åkte till turkiet så han ba " istanbul är i mitten av asien och europa, och jasmines första resa ska va till istanbul för hon är också halv asiatisk halv europeisk. ASSÅ söthetens liv? HAHA älskar hur min familj tänker. vi hade jätte mysigt med galob iaf jag kmr nt få se henne på 9 dagar, fatta saknaden. galob
#1 / / Fatima:

Hon är sötare än sötast. Äkta karamell, såg wisam,marie o sockerbomben i kastrup när de skulle resa. Ville pussa henne naaaw :D

Svar: oh är d sant! hahah :D så kul bebis är kändis hahah
abber

#2 / / ghadir:

OCH VARFÖR ÅKTE DU INTE MED DEM????

Svar: så kär du är i mig.
abber

#3 / / Fatima:

hahaha yes it's true alltså du får pussa henne från mig

#4 / / pipi:

ni borde klippa hennes hår lite, asså jasse så att den blir tjockare och litte finnare :))

Svar: ey. hon ska likna faster! det blir inget klippande då!
abber