- BRIGHT
/ FOOD / GALOB/BRORSDOTTER /

BRIGHT

bright brightens my day everyday! HAHA som ni säkert vet vid detta läget så dör jag för restaurangen bright som ligger i malmoe, och när det var eid så tvinga jag hela familjen att åka dit såjag kunde bjuda de på en underbar middag ::D NJAM baby jasmine fick va på bright med faster och alla tyckte det va jätte gott. oh glädje bara jag pratar om stället. de har världens gudomligaste planka och pommes. mmmmmm du doppar pommesen i potatismosen och tr paprika med lite kött, O M G kmr dregla på datan. äkta tur jag ska äta där på onsdag. HAHA

asså jasmine liknar mami mest.

det blev inte så bra bilder för det va jätte mörkt där inne!

ser ni också glädjen?! NI GÖR VA ?!?!?!

sen försökte vi hitta ngnstans att äta efterrätt men d sluta med att vi åkte till helsingborg, gick in i pistachia köpte baklava och åkte hem till marie&wis :)

mys med farmor juuuu :$
min lilla ängel <3
bright / bästa / malmö / maten / planka / restaurang
#1 / / N:

ååååååå snälla rara Abber, skulle inte du kunna berätta vad din dator heter asså själva produktnamnet för jag hittar den inte :( sorry, vet att jag är sjukt dryg...

Svar: ASUS X53E! jag försökte hitta den i sibas hemsida men den fanns inte :/ men gå till siba och bara fråga efter en vit ASUS data så kmr de säkert visa min! :D
abber